GĂ„ til innhold

Bumbleride Indie, noen med erfaringer?🌝


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Poster denne her ogsÄ!

Vurderer Ä kjÞpe en bumbleride indie som skal vÊre reisevogn nÄ og brukes som hovedvogn nÄr lillegutt vokser ut av sin andre vogn. 

Har masse erfaring med andre typer vogner, men har aldri sett denne "live". 

Har blandt annet hatt babyjogger city elite, tfk joggster twist og MB UJ. Hvordan er denne i forhold til disse vognene?

 

Er det magnetisk lukking av titteluke, eller er dette bare pÄ indie 4? 

 

Hvor stor blir vognen sammenlagt?

 

HĂ„per noen har erfaring med vognen!

 

 

Anonymous poster hash: 70dd7...10a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den og elsker den. Er akkurat passe stor og utrolig god Ä trille. Den blir kanskje ca som babyjogger city elite sammenlagt. Den blir mye mindre enn mb og tfk sammenlagt. Har ikke prÞvd noen av de vognene du nevner, bare sett dem og sett youtube-videoer og sammenliknet. Jeg vurderte ogsÄ bj city elite da det er den som likner mest, men det ble bumbleride pga jeg synes den var finere og stoffet ser ikke sÄ billig ut. Har brukt den bÄde som bagvogn og sportsvog. 

 

Min har ikke magnetisk lukking av titteluke, kun borrelÄs. Bruker ikke den jeg da. Ser bare inn i vogna. Ellers har jeg den bare helt Äpen. Min er fra 2012, sÄ mulig det er kommet noe nytt pÄ den etter det.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har den og elsker den. Er akkurat passe stor og utrolig god Ä trille. Den blir kanskje ca som babyjogger city elite sammenlagt. Den blir mye mindre enn mb og tfk sammenlagt. Har ikke prÞvd noen av de vognene du nevner, bare sett dem og sett youtube-videoer og sammenliknet. Jeg vurderte ogsÄ bj city elite da det er den som likner mest, men det ble bumbleride pga jeg synes den var finere og stoffet ser ikke sÄ billig ut. Har brukt den bÄde som bagvogn og sportsvog.

 

Min har ikke magnetisk lukking av titteluke, kun borrelÄs. Bruker ikke den jeg da. Ser bare inn i vogna. Ellers har jeg den bare helt Äpen. Min er fra 2012, sÄ mulig det er kommet noe nytt pÄ den etter det.

Takk for svarâ˜ș Synes du den er stabil? Har lest sĂ„ delte meninger om dette..

 

Anonymous poster hash: 70dd7...10a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja, tror den er like stabil som andre trehjulinger. Har man tung stelleveske pÄ og lener seg litt pÄ styret sÄ vipper den jo bakover, (iallfall hvis man tar ungen ut av vogna) men synes ikke det er noe problem. Hadde nok ikke brukt den som sovevogn i bhg, men bruker den som sovevogn hjemme og ellers nÄr vi er ute pÄ ting.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...