Gå til innhold

Besøk av svigers hver uke etter vi fikk barn


Hei_anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger litt råd,evt bare lufte meg litt for å høre hva andre mener.

Fikk barn i oktober,og siden dette har vi har svært mye besøk. Gjelder da spesielt min svigerfamilie.

Både jeg og mannen min har mye familie rundt oss,noe vi er svært takknemlig for. Men kjenner også på at det kan bli litt mye,og akkurat nå begynner jeg å bli veldig lei.

Mine svigerforeldre har siden fødselen kommet på besøk både i tide og i utide,og mange ganger uten å spørre. Da har de plutselig stått i gangen er uten at vi har vist om at de skulle komme. De har en forventning om å se barnebarnet ukentlig,noe som blir for mye for meg. Jeg har også min familie som vil treffe han,og alle kan ikke komme ukentlig. Mener de må klare å vente en uke på å se han noen ganger? Et det rimelig av meg? Mine avtaler har mange ganger blitt tilsidesatt pga deres behov,og nå er jeg dritt lei!!! Forstår at vi er heldige som har besteforeldre og alt det der og vet de vil være en ressurs for oss med tiden,men akkurat nå kjenner jeg hat jeg holder på på nok av at de hver helg skal være sammen med oss...

Endret av Hei_anonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke foreslå at de passer noen timer istedet da? Foreslå tidspunkt som passer deg, slik at du kan gjøre andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,men når begge har foreldre her og søsken så blir det lity mye hver uke. Det går ikke opp rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...