Gå til innhold

Barselstårer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre her som sliter/har hatt barselstårer? Hva slags tanker slet dere mest med? Når løsnet det opp/ble det bedre?



Anonymous poster hash: 9cc89...cc9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Noen andre her som sliter/har hatt barselstårer? Hva slags tanker slet dere mest med? Når løsnet det opp/ble det bedre?

 

Anonymous poster hash: 9cc89...cc9

Jeg fikk barseltårer èn dag etter at vi kom hjem fra sykehuset. Hele følelsesregisterer var et eneste stort kaos! Gråt for alt og ingenting. Jeg savnet magen, var glad for at frøkna var født, følte meg snytt for tre uker med svangerskap da hun kom tre uker for tidlig, savnet barseltiden på sykehuset, var glad for å være hjemme, tenkte mye på at jeg skulle ha opplevd fødselen på ny bare for å kunne nyte det mer(høres sykt ut men mener at jeg skulle ha vært mer opptatt av å virkelig kjenne på det som skjer) selv om den var pokker så vond og lang, ja egentlig alt var bare kaos selv om jeg hadde fått verdens vakreste baby! Hadde ca en uke hvor jeg ikke var helt meg selv. Gråt veldig lett selv om jeg var utrolig lykkelig. Nå er frøkna 6 uker og jeg nyter hvert minutt sammen med henne! Tiden flyger så jeg lever så mye som mulig i nået!😊

 

Anonymous poster hash: 8603b...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...