Gå til innhold

Hvor er magefølelsen?


Oktavia

Anbefalte innlegg

Hvor er magefølelsen min?

Jeg har null følelse på kjønnet.

 

Sist visste jeg når jeg snudde graviditets testen at det var gutter. Ja 2. Jeg var 100% sikker og hadde rett.

 

Men nå... Blank!

 

Vente til uke 14 er galskap.. Hjelpes..

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Her var det også sånn med de to første. Bare visste at det var gutter.

 

Denne gangen veksler jeg på hva jeg føler det er.

Ene dagen er jeg bombesikker på at det er en gutt til og den andre dagen så er det jente jeg føler det er.

 

Dette svangerskapet er på mange måter anderledes enn de andre to som var veldig like. Med guttene hadde jeg hodepine hver dag fra jeg stod opp til jeg la meg, det har jeg ikke denne gangen.

Fikk store ømme bryster med de andre, ikke denne gangen. Håret mitt var en katastrofe I de andre svangerskapene, det falt av masse og ble tørt, tynt og flokete, det liksom tova seg bare jeg fikk litt vann I det. Nå er det tykt, glansfullt og fint, røyter ingenting. Hadde lyst på melk, ost, rødt kjøtt, salt mat og junk med de andre, aversjon mot frukt og grønnsaker. Denne gangen er det frukt, søtsaker, osv som frister. Absolutt ikke lyst på potetgull eller melk eller noe jeg hadde dilla på med de andre.

har drømt et par ganger at det er ei jente, og da har magefølelsen Vært sterk dagen etter på at det er jente.

Så blir det plutselig noen dager med gutt igjen før jeg føler jente. Ultralyd om en uke. Gleder meg til å endelig få vite, selvom d ikke spiller noen rolle hvilket kjønn babyen har. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...