Gå til innhold

Er det noe liv her?


Lihsj

Anbefalte innlegg

Var på ul på onsdag, var da tolv uker. Ser ut som det blir en av hver her også. Har ikke peiling på navn!! Synes det er kjempevanskelig. Jeg spyr fremdeles hver dag.... Hvordan er formen deres?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

På onsdag sluttet jeg å være kvalm. Det var som å skru av en bryter! :) Jeg var da 12+4.

 

UL i dag, to perfekte foster 💜 sååå herlig!! :D

Lenke til kommentar

Da har jeg vært på tidlig UL og sett et (2?) bankende hjerte:) fikk hele tiden beskjed om at det var to men så ble han usikker på slutten om det var en og samme han så. Så uavklart enda! Noen med liknende erfaring??

Lenke til kommentar

Da har jeg vært på tidlig UL og sett et (2?) bankende hjerte:) fikk hele tiden beskjed om at det var to men så ble han usikker på slutten om det var en og samme han så. Så uavklart enda! Noen med liknende erfaring??

Ikke lignende opplevelse, nei! Men så spennende, da! :) Når skal du på UL igjen? Og hvordan er formen din? :)

Lenke til kommentar

 

Da har jeg vært på tidlig UL og sett et (2?) bankende hjerte:) fikk hele tiden beskjed om at det var to men så ble han usikker på slutten om det var en og samme han så. Så uavklart enda! Noen med liknende erfaring??

Ikke lignende opplevelse, nei! Men så spennende, da! :) Når skal du på UL igjen? Og hvordan er formen din? :)

Ny UL uke 12, altså om 5. Formen er veldig sliten :) Kvalm stort sett hele døgnet, pleier trene nesten daglig, nå sover jeg istede :):) Vi har brukt IVF og satt tilbake to så det er /var en reelle sjanse for 2.

Lenke til kommentar

 

 

Da har jeg vært på tidlig UL og sett et (2?) bankende hjerte:) fikk hele tiden beskjed om at det var to men så ble han usikker på slutten om det var en og samme han så. Så uavklart enda! Noen med liknende erfaring??

Ikke lignende opplevelse, nei! Men så spennende, da! :) Når skal du på UL igjen? Og hvordan er formen din? :)
Ny UL uke 12, altså om 5. Formen er veldig sliten :) Kvalm stort sett hele døgnet, pleier trene nesten daglig, nå sover jeg istede :):) Vi har brukt IVF og satt tilbake to så det er /var en reelle sjanse for 2.

Samme som her, da. Vi hadde en som "gjemte" seg 😉 krysser fingrene for dere!

 

Men om det er en, så må jeg si dette; det mye større forskjell på null og en enn det er en og to. Så Gratulerer så mye, uansett :)

Lenke til kommentar

Annonse

 

 

 

Da har jeg vært på tidlig UL og sett et (2?) bankende hjerte:) fikk hele tiden beskjed om at det var to men så ble han usikker på slutten om det var en og samme han så. Så uavklart enda! Noen med liknende erfaring??

Ikke lignende opplevelse, nei! Men så spennende, da! :) Når skal du på UL igjen? Og hvordan er formen din? :)
Ny UL uke 12, altså om 5. Formen er veldig sliten :) Kvalm stort sett hele døgnet, pleier trene nesten daglig, nå sover jeg istede :):) Vi har brukt IVF og satt tilbake to så det er /var en reelle sjanse for 2.
Samme som her, da. Vi hadde en som "gjemte" seg 😉 krysser fingrene for dere!

 

Men om det er en, så må jeg si dette; det mye større forskjell på null og en enn det er en og to. Så Gratulerer så mye, uansett :)

Tusen takk! Vårt viktigste mål er at der er en som er frisk og rask, resten er bonus :):)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...