Gå til innhold

Kjenner dere liv?


håp123

Anbefalte innlegg

Har dere begynt å kjenne noe aktivitet? Jeg tror jeg har kjent denne uken (fra 15+0-15+6)

Det har bare vært en eller to ganger ila. en dag og ikke hver dag, men det har kjentes så annerledes ut enn luft at jeg tror det må være det. Har vært både som boble som sprekker og som fiskehale/sommerfugl. Utrolig gøy!

 

Er det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy:) Jeg er over 18 uker, og kjenner ingen ting. Men morkaken ligger foran, så det er visst helt normalt at det tar litt tid. Har vært på UL og sett en veldig aktiv baby. Gleder meg til jeg kjenner noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent liv i et par uker, er 18 uker i dag. Jeg er gravid med nr 2 og kjenner igjen mye av bevegelsene fra sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+4, fjerdegangs og har kjent liv noen uker allerede, men nå er det blitt sånn at det ikke er tvil om at det er babyen :-) h*n sparker ikke så det kjennes på utsiden enda da, men deilig å kjenne aktivitet inni der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann kjente jeg liv i uke 19, med nummer to kjente jeg liv i uke 21. Morkaka bak begge ganger:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også morkaken foran, men begynte å kjenne noe rundt uke 15. Kjenner ham mest på sidene og særlig sparkene på blæren min. Er 23+4 nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 20 og kjenner liv hver dag. Begynte i uke 16 (16+3), men var så vagt da at jeg ikke var sikker. Veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 19 og har kjent liv siste uken.. Men kommer og går litt, moralen ligger visst forran så det var ikke så unaturlig.. Veldig kjekt å kjenne liv! Gleder meg til det blir mer og mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18+6 og kjente liv første gang i påsken. Har foreløpig bare vært noen få ganger hvor jeg ikke er i tvil det er minien jeg kjenner. Gleder meg sånn til det blir daglig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...