Gå til innhold

Gleder meg til barna drar til sin mor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, som emneetittelen sier: Jeg gleder meg til de drar til sin mor. Nå har barna vært hos oss siden onsdag og i kveld drar de. Det skal bli godt. Det er forbudt å å føle slik jeg vet det, og det gjør meg sikkert til verdens verste stemor. Men før du dømmer meg, jeg er glad i barna og de i meg og vi har et fint forhold. Men jeg blir lei!!!! Sånn, det var godt å få det ut.

 

Anonymous poster hash: 6cdde...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det er mange av oss som har det sånn at vi ikke takler så godt å ha unger som ikke er våre i hus over lengre tid. Man får ikke slappe av ordentlig, slik man får med de man får med de man føler seg aller nærmest. For meg kan det sammenlignes med å være sammen med venner, søsken, foreldre e.l. Det er koselig, men når de drar merker man at man har gått litt på nåler, ikke gjort akkurat det man har lyst til, anstrengt seg for at besøket skal ha det bra. Når de da drar er det sinnsykt deilig å kollapse på sofaen med beina opp og slippe å ta noen hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er mange av oss som har det sånn at vi ikke takler så godt å ha unger som ikke er våre i hus over lengre tid. Man får ikke slappe av ordentlig, slik man får med de man får med de man føler seg aller nærmest. For meg kan det sammenlignes med å være sammen med venner, søsken, foreldre e.l. Det er koselig, men når de drar merker man at man har gått litt på nåler, ikke gjort akkurat det man har lyst til, anstrengt seg for at besøket skal ha det bra. Når de da drar er det sinnsykt deilig å kollapse på sofaen med beina opp og slippe å ta noen hensyn.

Jeg er enig, ikke det at jeg har noe i mot demog det er koselig å ha dem her men samtidlig er det godt når det er tilbakt til det vanlige og. Mindre styr og stress, færre barn betyr hos oss mindre krangling og styr..selv om det stort sett går veldig greit. Men det jeg lurer på er:hvordan er det for mennene? Som bare ser sine barn innimellom..blir de like sliten av å ha andre barn i hus som det vi damer blir? Eller er det sånn at vi damer stresser oss selv opp sånn, ordne og stulle og stelle for alle og enhver? Mine barn er hos meg neste 100%..tipper han egentlig synes det er litt kjipt at vi nesten ikke har alenetid og ikke han heller alenetid med sine barn. 

 

Anonymous poster hash: 4185a...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lov. Du kan trøste deg med at moren sikkert tenker det samme når de drar til dere :)

 

Hilsen alenemor



Anonymous poster hash: ea84c...e9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...