Gå til innhold

Føler meg ikke gravid.


håp123

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 14 +3 og har de siste ukene ikke kjent noen ting. Vet at 2.trimester kan være rolig men så rolig? Jeg kan ikke kjenne livmoren heller. Føler magen har blitt litt større men vet ikke om det er ønsketenkning. Skal på UL om 3 uker og er nesten nervøs for å se at det ikke lever noe der. Var på JL i uke 10, da var alt fint. Andre med samme opplevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er et par uker lenger på vei enn meg da, men meg har det ganske likt. Er 12+5 i dag, og har så langt knapt nok hatt noen symptomer. Ømme brystvorter og trøtthet, men det er det eneste. Var på UL da jeg var 8+5, og så da en klump med et bankende hjerte. Håper alt ser bra ut i morgen, slik at jeg kanskje klarer å slappe litt mer av og tenke at dette går bra. Tror jeg hadde følt at graviditeten var mer virkelig og at det kom til å gå bra, om jeg merket mer til den. Jeg har termin tidlig i oktober, så skulle vel egentlig ikke svart her, men ville svare likevel. Håper du ikke tar det ille opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Da har vi nok hatt det veldig likt. Frem til uke 8-9 hadde jeg bare ømme pupper, halsbrann og trøtt. Så over natten forsvant det. Kjenner virkelig ingenting. Av og til strekker det litt i magen men det er ikke ofte. Håper du får en god opplevelse i morgen :) Som oftest går det jo bra. Vi er vel bare veldig heldig som er i så god form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt de slik noen uker nå. Er 17+2 og har nesten ikke merket noe til graviditen de siste ukene (unntatt de siste dagene med ligamentsmerter og magen som plutselig begynte å vokse) 😃Var på ul forrige uke og alt var helt fint med lille gutt👣

Jeg sliter fortsatt med å kjenne livmoren,så ville ikke bekymret meg for det😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...