Gå til innhold

Fortell om dere selv?


kristinehufine

Anbefalte innlegg

Er det første, andre, tredje barnet? Er dere studenter eller hva jobber dere med? Hvor gamle er dere? Livssituasjon? Interesser? 😊 Skal jeg følge med er det fint å danne seg et bilde av hvem som sitter på andre siden. Selv er jeg 26, samboer og i et forhold på 6. året. Har to hunder, jobber 100% og går litt på skole. Gleder meg til vårt første barn og alt ventetiden har å by på som spark i magen, barnerom og innkjøp av utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ! Altid kjekt å høre litt om hverandre ! Jeg er 29 fra Stavanger, sykepleier, jobber 100% . Samboer i10 år, forlovet i 3 av de 🙈! har en gutt på 5 år og ei jente på 3 fra før 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 32 år fra Fredrikstad og dette blir mitt første barn! Så jeg aner virkelig ikke hva jeg har i vente. Har vært vant med å bare tenke på meg selv hele livet, så det blir nok litt av en omveltning..jeg gleder meg og gruer meg litt om hverandre, men gleder meg mest selvfølgelig. Er 9+0 i dag :) gleder meg til vi kan se kjønnet :D Har vært sammen med min samboer i 6 år til sommer'n. Og jobber innen administrasjon.

Endret av MissFebruary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år fra Helgeland ☺ Har ei jente på 4,5 mnd fra før, og er 8+5 i dag ☺ Kjærester og samboere å fjerde året ❤❤

 

Blir to tette, så regner med vi får nok å henge fingrene i de neste årene, men vi gleder oss ☺❤

 

Jobber som Kunderådgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år og dette er mitt første barn. Samboer har en på 8 år fra før av, også har vi en liten hund. Jeg jobber fulltid i barnehage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år fra Sørlandet, dette blir mitt tredje barn. Har 2 gutter fra før på 2 og 3 år. Vært sammen med samboer i 5 år til sommeren ! Jobber på spesialskole som miljøarb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å få høre litt om alle! Jeg er 8+2 i dag, er 31 år, bor i Bærum sammen med samboer, og våre to jenter på 4 og 1.5 år. Vi har vært sammen i mange år, tror faktisk det er 11 nå 🙊 Jobber som HR konsulent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år fra Bergen, sammen med mannen i åtte år og har snart vært gift i fire år. Jobber som pedagogisk leder i barnehage. Første barn (om det går bra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg er 24 år fra Drammen, blir straks 25. Dette blir barn nummer to. Er litt over 6 uker på vei og har en gutt på 16 mnd fra før. Blir nøyaktig 2 år mellom dem. Har vært sammen med samboeren min i snart 10 år og vi har bodd sammen i snart 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år fra Akershus, lykkelig gift (vært sammen i 9 år), og venter vårt 1.barn! Har termin i oktober, jobber i flybransjen. Blir spennende å få vite kjønnet, mannen min er sikker på at det blir jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år fra Akershus, lykkelig gift (vært sammen i 9 år), og venter vårt 1.barn! Har termin i oktober, jobber i flybransjen. Blir spennende å få vite kjønnet, mannen min er sikker på at det blir jente ;)

Hvis du har termin i oktober så er du i feil gruppe... Dette er terminklubben for november ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jippi85

Hei alle sammen - så kjekt med forum!

Jeg er 30 år og venter mitt første barn i slutten av november! Jeg bor i sør amerika hvor rutiner og råd er ganske annerledes enn hjemme i Norge så jeg er veldig glad for å ha funnet dere her og jeg gleder meg til å slå følge med dere på denne reisen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 opprinnelig fra vestlandet, men bor i Troms nå. Er 8+4 i dag med nr 1:) Jeg har hverken vært hos lege eller tidlig

UL så det blir spennende når jeg endelig har time. Jobber som HR-sjef i en avdeling i Forsvaret:) Har vært sammen med mannen i 3,5 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, ferdig utdannet i fjor, og jobber nå 100% (veldig slitsomt med den der kvalmen nå kjenner jeg!).

Har vært sammen med samboer i snart 5 år, men vi har kjent hverandre i 15 år. Dette blir vårt første barn, sett bort fra øvelsesbabyen vår, hunden på 2 år  :legrine:

 

Tror jeg er 7+4 i dag, men har veldig uregelmessig syklus, så blir spennende å se på kontroll :)

Endret av Shep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, jobber som sykepleier. Gift på tredje året med min beste venn. Er 9+4 i dag med vårt første barn :) Glad i Jesus, dyr, turer, interiør og venner ;) Alltid elsket barn, så gleder meg veldig til vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 29 år, og bor i Vestfold. Var på første Ul i dag, og er akkurat 8-0 i dag 😄Vært samboer i 2 år. Dette er mitt første barn, og min kjære sitt 3. Heldigvis lenge siden han var igjennom dette, så han er svært delaktig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år, sykepleier og bor i Trondheim. Vært sammen med samboer i 6 år. Venter vårt 2. barn sammen:) Jeg er 8+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

25 år og ferdigutdannet til sommeren. Har vært sammen med samboeren min i over 10 år og dette er vårt første barn sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei! :) Jeg er 33 år, har samboer og en datter fra før. Jeg bor midt i landet og jobber innen helse- og omsorgssektoren. Jeg er 14+2 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

jeg er litt treigere til å melde meg inn nå enn med forrige baby :) Er 25+0 i dag, venter altså barn nr 2, og det blir drøyt 2 år imellom dem. Bor i Nord-norge, er 38 år og jobber på kontor (sitter mye stille i hverdagen ...). Magen begynner å bli stor, men ikke uhåndterlig enda, og er inne i en god periode form-messig. Kan kanskje ikke si at jeg kjenner noe til den energien mange påstår at man får så mye av i 2. trimester, men slipper i alle fall kvalmen :)

 

Om noen av dere sliter med kvalme fortsatt: prøv b-vitaminer! Spør på apoteket etter hvilken du kan ta som gravid. Fikk aldri dette tipset i første svangerskap, der jeg gikk kvalm i ca 6 mnd, men fikk det nå ca 3 mnd på vei, og det hjalp fra dag 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) vet ikke hvor mye aktivitet det er her inne. jeg er 29 år. sykepleier og har termin 15 november, holder til i drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år og dette er mitt første barn. Samboer har en på 8 år fra før av, også har vi en liten hund. Jeg jobber fulltid i barnehage :)

Ser at jeg burde oppdatert her. Vi venter tvillinger, en gutt og en jente :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...