Gå til innhold

Fortell om dere selv?


kristinehufine

Anbefalte innlegg

Er det første, andre, tredje barnet? Er dere studenter eller hva jobber dere med? Hvor gamle er dere? Livssituasjon? Interesser? 😊 Skal jeg følge med er det fint å danne seg et bilde av hvem som sitter på andre siden. Selv er jeg 26, samboer og i et forhold på 6. året. Har to hunder, jobber 100% og går litt på skole. Gleder meg til vårt første barn og alt ventetiden har å by på som spark i magen, barnerom og innkjøp av utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ! Altid kjekt å høre litt om hverandre ! Jeg er 29 fra Stavanger, sykepleier, jobber 100% . Samboer i10 år, forlovet i 3 av de 🙈! har en gutt på 5 år og ei jente på 3 fra før 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 32 år fra Fredrikstad og dette blir mitt første barn! Så jeg aner virkelig ikke hva jeg har i vente. Har vært vant med å bare tenke på meg selv hele livet, så det blir nok litt av en omveltning..jeg gleder meg og gruer meg litt om hverandre, men gleder meg mest selvfølgelig. Er 9+0 i dag :) gleder meg til vi kan se kjønnet :D Har vært sammen med min samboer i 6 år til sommer'n. Og jobber innen administrasjon.

Endret av MissFebruary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år fra Helgeland ☺ Har ei jente på 4,5 mnd fra før, og er 8+5 i dag ☺ Kjærester og samboere å fjerde året ❤❤

 

Blir to tette, så regner med vi får nok å henge fingrene i de neste årene, men vi gleder oss ☺❤

 

Jobber som Kunderådgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år og dette er mitt første barn. Samboer har en på 8 år fra før av, også har vi en liten hund. Jeg jobber fulltid i barnehage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år fra Sørlandet, dette blir mitt tredje barn. Har 2 gutter fra før på 2 og 3 år. Vært sammen med samboer i 5 år til sommeren ! Jobber på spesialskole som miljøarb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse