Gå til innhold

2. Trimester


Marihønen

Anbefalte innlegg

Når har vel fører og flere av oss gått over til 2. Trimester etterhvert.. Bare lurer på hvordan dere føler dere? Jeg er i overraskende bra form! Er mye trett, har veldig ømme/såre brystvorter og sure oppstøt innimellom.. Er veldig spent på oul om to uker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OUL om 4 uker. føler meg helt ok, litt sure oppstøt, trøtt & sulten 24/7, ellers fin form :) har begynt å handle litt siden vi fikk vite kjønn på tidlig Ul, kjempe koslig å velge ut alle de søte små klærne. fått ordentlig kule mage allt, ikke så stor men veldig rund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er også fin! Tidlig trøtt, og hadde en ny runde med oppkast tidligere i uka, men forhåpentligvis var det siste gangen :) ellers er jeg i veldig god form. gleder meg til tiden fremover, og er vanvittig spent på oul om 4 uker. Superspent på kjønnet 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli i bedre form, kvalmen henger fortsatt litt igjen, håper den gir seg over påsken 😊 Fikk vite i dag at jeg mest sannsynlig har en liten gutt i magen 💙 Har også oul om 4 uker ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd om 2 uker her også, ganske spent kan du si ;) Enda litt kvalm , men kaster ikke opp så ofte nå. Trøtt enda.

 

Jeg kjøpte vugge på salg på barnas hus idag, kjenner jeg svever litt idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17+4 og er fortsatt kvalm innimellom.. men heldigvis har eg slutta og kaste opp. Trøtt og kort lunte ellers bra ☺ har oul på tirsdag.. gleda oss veldig ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heii folkens.. Hva synes dere om å opprette en hemmelig gruppe på fb? Dersom d ikke allerede er gjort ..x og dersom d er gjort vil jeg gjerne bli lagt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16+5 og i kjempe form. Merker egentli ikke noe særlig til graviditeten lengre, bare fortere sliten enn før. Ble litt urolig så var på ul på tirsdag.En aktiv liten gutt der inne.💙 Gleder meg masse til å få kjenne litt bevegelse!

Begynte å handle i går så utrolig morro! Har og begynt å drømme meg bort i babyrommet så spørs om det ikke blir litt fiksing i påsken 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i fin fin form :) Men, jeg er litt tungsinnet. Merker liksom at alle rundt meg forventer at jeg skal være super happy, men jeg klarer ikke det hver dag. Det er vel så mye hormonelt som krøller seg til nå og gjør meg litt ustabil ;)

 

Ordinær ul om ca 4 uker :) Blir kjekt å se lillemor igjen :) Har såvidt begynt å kikke litt på det rosa i butikkene.. va jo sikker på det var gutt jeg så det er som å gå inn i helt ukjente nye butikker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min har vært fin hele tiden, bortsett fra bekkenløsning og litt trøttere enn vanlig. Selv om jeg har sett spira flere ganger så er jeg fortsatt ikke helt overbevist på at det er noen der inne :P Fikk OUL 30.april og SÅÅ lenge kan jeg ikke vente, så bestilt privat på tirsdag.. Da skal jeg være 15uker ish :D

Spent å se om vi kan se kjønn denne gangen.. har en veldig guttefølelse, som er litt skummelt :P Hadde vært praktisk med enda en jente, da jeg er allerede er jentemamma :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen varierende, men heldigvis mye bedre. Har hatt hyperemesis, nå er jeg over på morgenkvalme, og noen dager litt mer enn det + oppkast, men heldigvis ikke i nærheten av det jeg var.. Og så er bekkenet begynt gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14 uker, har vært så og si fri for kvalme de siste 3 ukene, men jeg jobber fortsatt 100% i en veldig fysisk og psyksisk krevende jobb, og jeg kjenner at det sliter meg ut. De siste to dagene har jeg vært sengeliggende grunnet ren utmattelse, og da blir jeg også litt kvalm.

 

Ellers er jeg i grunn i fin form, ikke så utrolig trøtt lenger, ikke lenger like mye sure oppstøt, og puppene er nesten helt normale igjen. Litt oppblåst til tider, og litt sånn hul-sult-følelse. 

 

Jeg kjenner at jeg gruer meg til oul (slutten av april), livredd for at det skal være noe galt, eller at det rett og slett ikke er noe liv. Sist svangerskap tok jeg det hele med knusende ro, fantes ikke bekymret. Skjønner ikke helt hva som er annerledes nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten hatt veldig ofte vondt i magen de siste ukene (nå 15+0). Flere som kjenner på dette?

 

Av og til er det nok luftsmerter, men virker som noe annet og. Strekkesmerter/voksesmerter? Plagsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er formen fin, er 18 uker i dag:) evaly, siste ukene har jeg hatt mye mer action i magen enn på lenge. Stikk i livmoren mv. Leste i en av bøkene mine at det er normalt :)

 

Og så vae jeg på oul i dag, og kan stolt meddele av vi venter en liten gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...