Gå til innhold

Alenemor til to og gravid... abort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mensen for 6 dager siden, og i går kveld tok jeg en test bare for å utelukke graviditet. Tok den, så bare en strek, tenkte ikke noe mer over det.

 

Da jeg sto opp i dag tidlig, og oppdaget at testen fortsatt lå på badet ( var veldig sliten og trøtt i går kveld) der var det ikke bare en strek, men to streker. Synes dette var veldig rart og fikk rett og slett panikk, så dro på apoteket og kjøpte to stykker til. To røde på begge testene, altså er jeg gravid. 

 

Jeg har to barn fra før av, som jeg er alene med, med to forskjellige menn. Det passer absolutt ikke med et til barn, samtidig som at jeg ikke har lyst til å ta abort i det hele tatt. Går også på p-piller, så skjønner ikke hvordan dette kan ha skjedd. Situasjonen blir heller ikke noe bedre av at jeg er usikker på hvem barnefar er. Kan være tre forskjellige, i og med at jeg ikke aner når jeg kan ha blitt gravid. Likevel er jeg ganske sikker på hvem av de det kan være, i og med at han er den eneste som har kommet inni meg av de. Synes denne situasjonen er utrolig kjip, og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Kan ikke se for meg å gå gjennom et helt svangerskap og ikke vite med 100% hvem faren er. 

 

Føler jeg må ta abort med tanke på at jeg er alenemor til to fra før av. Og han jeg tror er barnefar, er en god kompis av meg. Vil ikke miste vennskapet vårt, noe som kommer til å skje om jeg hadde fortalt om dette til han. 

 

Hva ville dere gjort? Skal jeg fortelle han om graviditeten? Abort? Ikke abort? Herregud, bare kaos inni hodet mitt. Ser ikke for meg hvordan jeg skal kunne takle å være alenemor til 3...



Anonymous poster hash: 9048f...af3
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hørt om prevensjon? Tre barn med tre ulike menn? Jada. Du virker skikkelig stabil. Vil du ikke ha flere barn så ta abort. 



Anonymous poster hash: 77818...0bf
Lenke til kommentar

 

Hørt om prevensjon? Tre barn med tre ulike menn? Jada. Du virker skikkelig stabil. Vil du ikke ha flere barn så ta abort. 

 

Anonymous poster hash: 77818...0bf

 

Hørt om å lese teksten? Der står det at hun går på p-piller = prevensjon. 

 

Anonymous poster hash: 6e64a...45b

Lenke til kommentar

HI har hatt sex med tre ulike menn i løpet av et så kort tidsrom at hun egentlig ikke vet sikkert hvem som kan være far til fosteret hun bærer. P-piller er ikke egnet prevensjon for folk som har flere sexpartnere. Hun kan både bli smittet med og spre kjønnssykdommer. En person som er så uansvarlig og dum er sannsynligvis ikke særlig ansvarlig på andre områder i livet heller, så hun har nok et noe relativt forhold til det å være påpasselig med å ta p-pillene. Har hun slurvet med p-pillene er det ikke rart at hun er gravid nå. Denne dama bør ta abort og sørge for at mennene hun har sex med alltid bruker kondom. 



Anonymous poster hash: 77818...0bf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes kanskje du burde fortelle at du er gravid, men at du ønsker å ta abort, hvis du er sikker på hvem faren er. Synes han har rett til å få vite om det uansett om du vil ta abort eller ikke. Og nå gikk du jo på p-piller, så jeg synes ikke noen har 'skyld' i at du ble gravid. Lykke til. :)

 

Anonymous poster hash: 42b87...314

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva med å ta en tidlig ul for å se hvor langt du er på vei, så vet du kanskje hvem som er far. Eller overlappet de...?

Jeg ville tatt abort, selv om jeg egentlig ikke ønsker det. Bytt prevensjon og kanskje vær litt tilbakeholden med hvor mange du har sex med.. Skjønner liksom ikke hvordan du har hatt tid til det heller, som alenemor til 2!

 

Anonymous poster hash: 0b0f8...9be

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Annonse

På 24.3.2015 den 13.34, Anonym bruker skrev:

Skulle hatt mensen for 6 dager siden, og i går kveld tok jeg en test bare for å utelukke graviditet. Tok den, så bare en strek, tenkte ikke noe mer over det.

 

Da jeg sto opp i dag tidlig, og oppdaget at testen fortsatt lå på badet ( var veldig sliten og trøtt i går kveld) der var det ikke bare en strek, men to streker. Synes dette var veldig rart og fikk rett og slett panikk, så dro på apoteket og kjøpte to stykker til. To røde på begge testene, altså er jeg gravid. 

 

Jeg har to barn fra før av, som jeg er alene med, med to forskjellige menn. Det passer absolutt ikke med et til barn, samtidig som at jeg ikke har lyst til å ta abort i det hele tatt. Går også på p-piller, så skjønner ikke hvordan dette kan ha skjedd. Situasjonen blir heller ikke noe bedre av at jeg er usikker på hvem barnefar er. Kan være tre forskjellige, i og med at jeg ikke aner når jeg kan ha blitt gravid. Likevel er jeg ganske sikker på hvem av de det kan være, i og med at han er den eneste som har kommet inni meg av de. Synes denne situasjonen er utrolig kjip, og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Kan ikke se for meg å gå gjennom et helt svangerskap og ikke vite med 100% hvem faren er. 

 

Føler jeg må ta abort med tanke på at jeg er alenemor til to fra før av. Og han jeg tror er barnefar, er en god kompis av meg. Vil ikke miste vennskapet vårt, noe som kommer til å skje om jeg hadde fortalt om dette til han. 

 

Hva ville dere gjort? Skal jeg fortelle han om graviditeten? Abort? Ikke abort? Herregud, bare kaos inni hodet mitt. Ser ikke for meg hvordan jeg skal kunne takle å være alenemor til 3...

 


Anonymous poster hash: 9048f...af3

 

Hvordan går d med deg? Og hva valgte du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...