Gå til innhold

Nå er jeg spent :D


Reese

Anbefalte innlegg

Sitter ute i sola med en kopp kaffe og nyter dagen :) Jeg er så evig takknemlig får lille minien i magen min at jeg kan sprekke av stolthet til tider. Det høres klisje aktig ut, jeg leser det selv, men jeg har venta på denne dagen uten at jeg selv viste hvor mye jeg venta ;)

 

Vi skal på ul i kveld. Timen fikk jeg får 8 uker siden da vi bare var innom i uke 6 får å se om det var hjerteaktivitet. Helt valgfri ul som forhåpentligvis forteller oss at alt fortsatt er bra med lille gull.

Vi er nesten lovet å få vite kjønn.  

I siste svangerskap var jeg to dager lenger på vei og fikk vite at jeg hadde ei jente inni der, så dermed blir denne dagen ganske spennende. 14+1 i dag.

Jeg gleder meg til å diskutere navn med samboer og kjøpe noe til min lille som bekrefter hvem han/hun er :)

 

Ha en strålene dag i solen jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet for en opplevelse ♡♡♡

Alt er bra med lille gull, og vi venter ei lita jente ♡

Min tredje jente. . jeg er helt målløs og føler meg fantastisk heldig.

 

Jeg går på rosa skyer ♡♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en opplevelse ♡♡♡

Alt er bra med lille gull, og vi venter ei lita jente ♡

Min tredje jente. . jeg er helt målløs og føler meg fantastisk heldig.

 

Jeg går på rosa skyer ♡♡♡

Gratulerer så mye med en liten jente!

🌸💕🌸

Håper jeg også får vite kjønnet neste onsdag! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy, en liten jentebande:)) Håper barnet vil vise seg fram på ordinær ul her om 3 uker, holder på å sprekke av nysgjerrighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en opplevelse ♡♡♡

Alt er bra med lille gull, og vi venter ei lita jente ♡

Min tredje jente. . jeg er helt målløs og føler meg fantastisk heldig.

 

Jeg går på rosa skyer ♡♡♡

Så herlig!! Her telles det ned til oul - håper vi får vite kjønn da - 10 dager igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Reese!! Fantastisk! Koselig med ei lillesøster da :D

 

Angrer bittelitt på at jeg avbestilte min private ul nå til mandag, hadde sannsynligvis kunnet se kjønnet da. Får smøre oss med tålmodighet frem til oul 21. april. :D iiiiik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :) Jeg må ærlig innrømme at jeg fremdeles er ganske sjokket. Jeg er ufattelig glad og vandrer rundt i en drømmende boble.

Det hadde jeg gjort uansett om det hadde vært gutt altså, det er liksom den bekreftelsen på hva slags vesen som er inni der som gjør at tilhørigheten blir så mye sterkere tror jeg. Og jeg har vært sikker på gutt siden jeg fikk den ultra svake streken så det føles litt rart å ha en så sterk følelse å allikevel ta så feil ;)

Kansje noe med jeg tenkte at statistikk messig skal gutten komme nå.. jeg vet ikke, men gud jeg er glad for lille jenta mi :D  Kan nesten ikke vente, men så er det jo 6 mnd til termin i dag :P hehe, ta det rolig ja..

 

Og det er en fantastisk opplevelse. Jeg har tenkt på det å få vite kjønn som en milepæl, en vei til å komme enda nærmere og tettere innpå skatten i magen <3 Og vi har den alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt med en jente til! Gratulerer så masse vi må smøre oss med tålmodighet i to uker til, er da 19 uker ☺ Jeg er så spent! Mest spent på å se at alt står bra til, og bonuser er at man kanskje får vite kjønn! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i dag, 14+3. Alt så kjempe fint ut ❤️ Og gyn mente det var en liten gutt.. 💙 Har hatt guttefølelse heletiden, fordi alt har vært så annerledes enn da jeg gikk med datteren min, så det var ikke en kjempe overraskelse ☺️ Blir morsomt med en av hver! ❤️😄💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i dag, 14+3. Alt så kjempe fint ut ❤ Og gyn mente det var en liten gutt.. Har hatt guttefølelse heletiden, fordi alt har vært så annerledes enn da jeg gikk med datteren min, så det var ikke en kjempe overraskelse ☺ Blir morsomt med en av hver! ❤

Gratulerer så mye Curly :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...