Gå til innhold

Symptomer?!


Mari_83

Anbefalte innlegg

Noen som synest kvalmen har gitt seg litt ? Det har sen hos meg 🙈 og nå begynte jeg å tenke om det er et dårlig tegn at symptomer forsvinner ? Eller er det fordi jeg nærmere meg uke 12 ? 🙈🙈😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som synest kvalmen har gitt seg litt ? Det har sen hos meg 🙈 og nå begynte jeg å tenke om det er et dårlig tegn at symptomer forsvinner ? Eller er det fordi jeg nærmere meg uke 12 ? 🙈🙈😳

Vet ikke hvor langt du er på vei, men hvis du nærmer det uke 12, er det nok derfor 😊👌🏻 deilig å slippe kvalmen da 👌🏻 nyt det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to dager igjenn før jeg begir meg utpå uke 12. Huske ikke ka tid det ka seg forrige svangerskap 🙈 Krysse fingrene og prøve å nyte det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to dager igjenn før jeg begir meg utpå uke 12. Huske ikke ka tid det ka seg forrige svangerskap 🙈 Krysse fingrene og prøve å nyte det 😊

Du er heldig. Gleder meg til jeg når den "magiske uka" jeg også! Da er man litt tryggere på å fortelle om det til de rundt seg! Hvertfall jeg 🙊 er det første barn eller har du noen fra før? 😊 kos deg uten kvalmen, min avtar litt og litt den og 👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to fra før av ! Du da? 😊 ja det er alltid en lettelse å komme over den terskelen! 😊🙈Hvor langt er du på vei? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to fra før av ! Du da? 😊 ja det er alltid en lettelse å komme over den terskelen! 😊🙈Hvor langt er du på vei? 😊

Så hyggelig 😊 jeg har en gutt fra før og er 9+5 ✌🏻️ Kastet også opp i dag tidlig 😓 jeg er såå lei... Gleder meg til andre trimester!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått låne en sånn dopler av ei venninne , litt tidlig å høre noe ennå men jeg tenkte Why not , jeg prøver ! Og jammen meg fikk jeg høre et bittelite hjerte som slo! Så nå ble jeg lettet ❤️❤️❤️ Det var ganske fantastisk ❤️ håper dj blir kvitt kvalmen snart du også, kjedelige greier ! Vi gleder oss til andre trimester ! Satse på mer energi og da ! 🙈😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, så gøy 😊 helt fantastisk! Ja, rundt uke 12, beveger jo livmoren seg forbi bekkenet, så da skal det vel være mulig og høre 😊 og hvertfall når su har vært gravid tidligere! Veldig hyggelig! Jeg vil også prøve 😊🙊 huff ja, nå må 2. Trimester starte snart 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jippi85

Noen flere som fryser (mer enn vanlig)? Jeg er innmari kald inn til beinet stortsett hele tida

 

Jeg fryser veldig jeg også, spesielt etter at jeg har spist! Har aldri vært noen frossenpinn før, og bor i brasil så er påfallende snodig. Legen min sa det er normalt heldigvis, er hormonene som spiller oss ett puss :) er visstnok mange som opplever å fryse når de ammer, så vi er bare litte granne tidlig ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...