Gå til innhold

Symptomer?!


Mari_83

Anbefalte innlegg

Hei dere! Har dere noen stmptomer enda, og isåfall hvilke? Jeg har nesten ingen (5+5 i dag) enda, er veldig trøtt og litt murringer i puppene/korsryggen innimellom. Men murringer har jeg hatt når jeg ikke har vørt gravid også.

 

Merker at dette stresser meg litt men. Skal på tidlig UL neste torsdag 6+6 og håper så inderlig jeg får se hjerteslag da. Isåfall kanskje jeg klarer å slappe av litt mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra at jeg er veldig trøtt ! Har ikke så veldig ømme pupper heller. Var på tidlig UL i dag og fikk se hjertet slå!:) så alt var bra her og det er det sikkert med deg også. Så lenge man ikke blør eller har vondt så er nok alt i skjønneste orden:) jeg er forresten 6+4.

Endret av MissFebruary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer og er 6+4 . Bare litt ømme

Bryst Vorter ... Ellers ingenting ! Skal på ultralyd om en uke , gleder meg ... Så

Stas å se et bankende hjerte 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missfebruary ; 6+4 idag ? Men du var satt deg på

7 nov på

Terminliste? Har jeg regna feil? Jeg er 6+4 idag og har fått 2

Nov som termin på kalkulator ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha ... Skjønner 😊 Trodde kanskje jeg hadde gjort feil ... Men da har vi begge termin 2 nov da 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murringer, stikking i brystene og dessverre - kvalme! Er bare 6+2 og kvalmen kom for en uke siden. Var ikke sånn i min forrige graviditet aå nå føler jeg på hvor vanskelig det kan bli å skjule det på jobben en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som er ekstremt oppblåste ?? Det er så ille at jeg faktisk kan våkne om natten av mageknip. Ser ut som jeg er gravid i 6 Mnd selvom jeg bare er 7+5. Spiste fiberknekkebrød i går og i dag og det har hjulpet litt. Er fortsatt ikke kvalm da så jeg skal vel ikke klage for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Postiv test i dag, er sånn ca 5+1. Har i en ukes tid hatt litt murringer som har kommet og gått. Brystene har i en uke kjentes ømme og brystvortene har blitt sterkere i fargen. Ekstremt trøtt i over en uke nå, lagt meg mellom klokken 18:00 og 20:00 nesten hver dag! Magetrøbbel hver morgen. Og vært skikkelig frysepinn i ca en ukes tid. Kan virke som om de fleste av mine symptomer startet ved ikm. 

 

Jeg er noe oppblåst ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ømme bryst siden egget festet seg. Ellers en del murringer, litt oppblåst men ellers helt fin!:) 6+5 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+1 i dag og er ekstremt sliten. På kvelden i går klarte jeg nesten ikke å stå oppreist. Gleder meg til 2.trimester og håper det stemmer for min del at man blir bedre da:) kjedelig å være så trett og sliten hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jippi85

Hei alle og gratulerer med termin i November! 

 

Jeg er 5+2 og utenom det obvious (4 tester og ingen mens) har jeg svært få symptomer, kun ømme bryster og oppblåsthet i tide og utide. 

 

Det skal virkelig bli godt å få det bekreftet hos legen. Jeg klarer ikke helt å tro på det før den tid særlig siden dette er min første gang og alt er nytt og overveldende.. Flere som bærer på sin første? 

 

Gleder meg til å følge dere alle på denne reisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også i gang med nr 1:) begynner å få litt kvalmelignende følelser om dagen. Hatt to runder i dag, en før lunsj og en før jeg skulle legge meg.

Trøtt, oppblåst og føler meg veldig aleine om dagen, og spesielt på jobb! Har så lyst å bare skrike det ut til alle:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i tiden rundt ikm stikninger i korsryggen, murringer, vondt i hodet og veldig trøtt. Nå (5+6) er jeg veldig trøtt, tisser ofte og brystvortene begynner å bli relativt ømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt et symptom siden jeg hadde voldsomme murringer rundt ikm, men i dag kom kvalmen 😷😰 Måtte det gå fort over, for dette er travelt med to små i hus..(og en pappa som er på jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig svimmel rundt uke 5, det har heldigvis gått over, men kvalmen har for fullt tatt over! Går og er smådårlig hele tiden, veldig vanskelig å skjule graviditeten på jobb nå. Er 7+4 i dag, så har planer om å vente litt til før jeg sprer nyheten der :)

 

Ellers så har jeg murringer, ømme bryst selv om de er på langt nær like vnde som de var for ett par uker siden, heldigvis! :)

Og så er jeg veeeeeeeeldig trøtt!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+1 i dag. Har veldig ømme pupper og må oftere på do! I uke 5-6 var jeg også veldig kvalm og oppblåst i magen men dette har forsvunnet litt nå!

Fleresom har opplevd at kvalmen går over så fort? Er dette normalt tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart fra før, men oppdaterer.  Er nå i uke 8+4:

 

Konstant kvalme fra slutten av uke 5, den er her fortsatt og er ekstrem når jeg er sulten. 

 

Brystene ble større og større fra uke 6, har vel gått opp to cup-størrelser allerede. Har også ilinger i dem av og på.

 

Magen har begynt å bli synlig. Jeg er høy og tynn til vanlig, nå har jeg en fast bulk på magen. 

 

Trøtt som om jeg har underskudd av søvn, har sovet ekstra fra uke 5, spesielt i uke 6 og 7 var jeg ekstremt trøtt. Nå begynner det å stabilisere seg litt, men sover fortsatt mer enn før. 

 

Gratulerer til alle november mammaer ja, nå er vi godt inne i første trimester, noen av oss snart over i andre!  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jippi85

Hei ladies! Hvordan går det med dere?

 

Jeg er ihvertfall oftere kvalm, med mindre jeg spiser annenhver time blir jeg uvel. Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det... Greit. Må spise litt, tt par Ritzkjeks eller noen fruktbiter hver time for å ikke bli hemmende kvalm, så jeg har alltid en kjekspakke på kontoret, alltid beredt!  :tongue:

 

Noen tips til tørr kjeks jeg kan bytte til når jeg nå begynner å bli litt lei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste litt Ritz til jeg leste innholdsfortegnelsen -palmeolje og dårlig fett :fise: Søstrene Grene selger økologiske grisini som først smaker litt rart og så rett etterpå blir de veldig gode. Tørre og salte. Ellers kanskje sånne riskaker med salt smak? 

 

Kvalmen blir bare verre her... håper så det gir seg snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg er faktisk veldig lite kvalm i dette svangerskapet. Kastet opp hver dag forrige gang, nå er jeg litt uvel bår jeg står opp, men det får over etter frokost. Jeg får bul på magen når jeg har spist meg mett og jeg er vanligvis høy og slank. Er ekstremt trøtt og tisser hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste litt Ritz til jeg leste innholdsfortegnelsen -palmeolje og dårlig fett :fise: Søstrene Grene selger økologiske grisini som først smaker litt rart og så rett etterpå blir de veldig gode. Tørre og salte. Ellers kanskje sånne riskaker med salt smak? 

 

Kvalmen blir bare verre her... håper så det gir seg snart! 

Haha! Det forklarer en del!  :plystre:  Da skal jeg teste de forslagene sporenstreks, takk!  :D

 

Håper også kvalmen gir seg snart, og trøttheten! Har måttet lukke kontordøra og sette meg henslengt over stolene noen minutter på slutten av dagen!  :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her ! Småkvalmen hele dagen , så topper det seg om jeg ikke spiser hver andre time ! Går mye og brekker meg 🙈 ellers er jeg suuuuuper sliten , ikke bare trøtt men hele kroppen er skikkelig sliten! Som om eg skubsprunge maraton 😝 puppene er heldigvis ikke så ømme lenger 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...