Gå til innhold

Tidlig UL


MissFebruary

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte time i dag! Skal på tidlig UL onsdag neste uke, men vet ikke helt hva jeg kan forvente meg. Er 5+2 i dag. Noen som har vært på tidlig UL før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal når jeg er 6+6 pga risikosvangerskap. Gleder og gruer meg veldig, oppdaget ma på tidlig ultralyd i august i fjor og er veldig redd for at det skal skje igjen..

Men hååååper jeg får se er bankende lite hjerte og at det skal gå bra denne gangen 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL i dag og sett hjertet slå :) Gyn mente at jeg var 6+4 og ikke 6+1 i dag. Gleder meg til ordinær ultralyd!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal når jeg er 6+6 pga risikosvangerskap. Gleder og gruer meg veldig, oppdaget ma på tidlig ultralyd i august i fjor og er veldig redd for at det skal skje igjen..

Men hååååper jeg får se er bankende lite hjerte og at det skal gå bra denne gangen 💜

Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL i dag og sett hjertet slå :) Gyn mente at jeg var 6+4 og ikke 6+1 i dag. Gleder meg til ordinær ultralyd!:-)

Gratulerer så masse, det må ha vært en herlig følelse!! Jeg har hørt at det er store sjanser for at alt går bra når man har sett hjertet slå! Det er visstnok slik at det som evt skulle gå galt ofte skjer før/i forbindelse med at hjertet begynner å slå, så da er man mye sikrere etter at man har sett det 💜 glad på dine vegne og håper på det samme for meg selv om en ukes tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da har jeg vært på UL i dag og sett hjertet slå :) Gyn mente at jeg var 6+4 og ikke 6+1 i dag. Gleder meg til ordinær ultralyd!:-)

Gratulerer så masse, det må ha vært en herlig følelse!! Jeg har hørt at det er store sjanser for at alt går bra når man har sett hjertet slå! Det er visstnok slik at det som evt skulle gå galt ofte skjer før/i forbindelse med at hjertet begynner å slå, så da er man mye sikrere etter at man har sett det 💜 glad på dine vegne og håper på det samme for meg selv om en ukes tid!

Tusen takk! Det var godt å få vite at alt var som det skulle være :) kjenner at dagene går veldig sakte, er så klar for å komme til uke 12! Du får holde oss oppdatert da når du har vært på tidlig UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt en ultralyd i dag, 6+3. Fikk se en bitteliten bønne med et bankende hjerte 💗LYKKE💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jippi85

Jeg er i uke 6+4 og tok min første UL idag og fikk se og høre klare og tydelige hjerteslag fra ett 8mm lite embryo :) fantastisk følelse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig UL om et par uker. Er i uke 10 i dag, og er 11+1 den dagen jeg skal på UL. Fikk beskjed om at de ikke tar UL før i uke 11... Dere fikk UL veldig tidlig, noen spesiell grunn til det? Bortsett fra de med risikosvangerskap selvfølgelig :) Jeg er så spent, og nå teller jeg ned dager til jeg får se det lille nurket som lever inni meg! Har de siste ukene gått og bekymret meg en del, jeg er så glad for at jeg endelig har blitt gravid. Og syns nesten jeg er for heldig om alt skal gå bra, selv om jeg har begynt å glede meg litt de siste ukene nå.. Ble dere som hadde tidlig UL mer beroliget etterpå? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på første ul torsdag om en uke, da er jeg etter min beregning 7+6. Gleder meg til å forhåpentligvis se et lite nurk med bankende hjerte. Og om det faktisk bare er en inni der. Er tidlig veldig dårlig, så man vet jo aldri 😂😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt (brun utflod) over noen dager, fikk jeg i dag komme til fastlegen min som foretok både innvendig og utvendig ultralyd, hvor vi fikk se flimring som mest sannsynlig var hjerteslag. Hun har henvist meg til gynekolog for å være helt sikker, og for å se hvis langt påv ei jeg faktisk er (tror jeg er 7+6 i dag, men har veldig uregelmessig syklus).

Føler meg litt i sjokk, litt i skyene og litt av meg holder litt igjen siden jeg også skal til gynekolog.

Men vi så alle sammen den lille flimringa fra det min samboer kalte en jelly bean <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I går var jeg hos gynekolog! Ble satt tilbake en uke og er i dag 9+4, som betyr foreløpig termin 30 november, men han sa jeg skulle forholde meg til terminen jeg fikk på ordinær ultralyd.

 

Det var fantastisk deilig å se det lille hjertet slå og være helt sikker på at det var det vi så! Spiren hadde hode, armer og ben og sprellet noe voldsomt  :wub:

Skulle nesten ønske jeg hadde sånn apparat hjemme så jeg kunne følge med på den hele tiden  :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...