Gå til innhold

Hva slags sommerferieplaner har dere i år da?


@melie

Anbefalte innlegg

Med termin i August, riktignok i slutten, kjenner jeg at jeg ikke akkurat vil ta de lengste utenlandsturene i år. Men må jo finne på noe ettersom vi har en fireåring fra før av ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har samme dilemma. Har termin i begynnelsen av august, så har ikke lyst til å reise for langt i juli. All familien vår bor minst 5 timer unna, det frister veldig lite å reise så langt rett før termin. Har en 3-åring fra før og bhg er stengt i juli, så noe må vi jo finne på.

 

Vi har snakket om å leie en campinghytte ved sjøen noen dager, et par besøk på Tusenfryd, få besøk av familie. Så blir det vel badeturer hit og dit, kanskje noen museumsbesøk. Ikke den mest spennende ferie, men vi får nok fyldt dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser siste ukene juni, men det blir biltur. Bor i Stavanger og reiser til Lillehammer og videre til Sverige. Fly blir det joiker opptil termin som er 1 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Danmark første uka i juli her, og Sverige andre uka. Resten blir i nærheten av hjemmet (hytta tre kvarter unna). Har termin 27. August. Satser på at det går fint 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er litt usikkre, men blir nok en tur til Stavanger og familie før resten blir værende hjemme å vente på at ting skal skje ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal flytte i sommer, så det kan bli nok bare det tror jeg! Vi får heller sende bort gutten til bestemor og bestefar, så får han litt ferie. Er vel bedre for oss å ta en lengre ferie (kanskje en sydentur) i feb/mars neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En helg i Åre eller Namsskogan i juni eller tidlig juli på oss :) Vi får se hva bekkenet klarer, kjenner allerede at bilkjøring ikke er det beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi flytter i starten av juli, deretter skal vi kose oss på Sørlandet, kanskje en spontantur til hovedstaden eller Danmark. Fra august holder vi oss hjemme på vestlandet. Jeg har termin helt i slutten av august. Er sikkert en del å styre med uansett etter flyttingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...