Gå til innhold

Nervøs


Stompen80

Anbefalte innlegg

Natten før dagen. Ultralydkontroll på sykehuset i morgen og er da 7+2. Jeg er så utrolig nervøs for hva de vil finne der inne. Er det noe i det hele tatt? Jeg har ømme pupper, trett og noen få ganger kjenner jeg snev av kvalme, men usikker på om det er innbilling eller ikke. Nå, dagen før dagen, har jeg overanalysert alle symptomer, og føler jeg ikke har nok av dem. Skulle ønske at jeg var mer tydelig kvalm! :-p

Jeg tror alt kommer til å se bra ut i morgen, for har ikke hatt blødninger, men så leser jeg på nettet at ikke alle opplever det heller om d har gått galt, og blir nervøs igjen. Og hvis alt ser bra ut kommer jeg til å tenke i uke 12: Er det noe der ennå? Osv.

 

Spenningen og seigpiningen tar aldri slutt :)

Krysser fingre for fint resultat i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ganske tøft. Jeg slappet ik litt mer sv før etter ordinær ul i uke 19. Jg hadde ul i uke 7, 10 og 13. Så en smule nervøs. Håper jeg kan slappe litt mer av nå men foreløpig lover d ikke godt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha ul klokken 1330 i dag, er da 7+0! Og jeg er akkurat lik deg, med symptomer og slikt. Ingen blødninger, men føler meg ikke gravid...

 

Lykke til, til oss begge!! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg gik et veldig bra! Alt så tipp topp ut og det var utrolig morsomt å se det lille hjertet blinke. Fikk ikke høre lyden, bare se ul bildene. Har nå fått med meg hjem 2 stk ul bilder. Er utrolig glad det gikk bra :) skal bestille time hos lege i uke 11 eller 12 for videre oppfølging.

 

Håper det gikk bra med deg i dag meg_og_gutta?

Sonja77, hvorfor tror du det ikke går bra nå? Håper alt står bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grugleder meg også veldig. Siden symptomene er svakere nå enn de var for noen uker siden er jeg redd for å komme på ultralyd å ikke finne noe bankende hjerte. Men siden jeg fortsatt har symptomer og ikke har blødd noe så håper jeg jo at jeg bare er paranoid :) Jeg er 6+6 idag og har ul når jeg er 8 + 5 så det er fortsatt lenge til føler jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at alt var som det skulle, stompen :) Bestilte UL selv i dag, men ikke før om nesten tre uker, er da i uke 10... Håper det ikke blir noen overraskelser der! Ingen kvalme overhodet her, så man kan jo undre seg litt over mangel på det... Men puppene bare vokser så det er jo bra ;) Lykke til du også Mumua, når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, som du så var alt helt fint 😊😃

Så nå "tør" jeg liksom å være her inne. Har vært gravid to ganger før, og født to friske gutter, så jeg satser vel på at denne også klorer seg fast 😊

 

Godt det gikk bra med deg også!

Jeg fikk heller ikke høre lyd, bare så bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...