Gå til innhold

Hvordan står det til med Oktober damene?


Bethlisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det veldig tidlig, så ingen kvalme ennå. Men veldig trøtt, god luktesans og litt stikking i puppene hos meg. Regner med kvalmen kommer om noen uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ingenting omtrent jeg, bare ømme pupper.. Tar meg selv i å komme på flere ganger at jeg er gravid.. Har ikke time til UL for 25, så har bare positiv test å forholde meg til.. Men håper alt er bra, ingen smerter eller blødninger, så regner med det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 + 3 og har alle symptomene i boka og noen til. Duger ikke til noe som helst og håper bare tiden fremover går veldig fort, for dette er tungt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det samme greiene som sist gang jeg bar gravid, men mistet. Brunlig/rosa utflod siden torsdag, som kommer og går. Jeg er utrolig kvalm, og kaster opp. Utrolig kjedelig å være kvalm, for så å miste. Får bare håpe på at spiren klorer seg fast :)

Lurer på å ta tidlig ultralyd, men er kanskje litt tidlig? Er bare 6+5 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er kvalme og ømme pupper hverdagen 😊

Twinkel: jeg hadde det de to første svangerskapene mine , det ble to flotte barn. Men skjønner bekymringen din, jeg har hatt to sa det siste halvåret og er nå livredd for at det skal komme blod på papiret etter toalettbesøk. Håper spirene våre klorer seg fast denne gangen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i mye av det som blir sagt her ☺️ Jeg er i relativt fin form, men kan bli veldig trøtt og energiløs, og mye mer kortpustet enn før. Brystene har blitt omtrent dobbelt så store 🙀 og er så ømme at det er bare å glemme å sove på magen. Ikke antydning til kvalme, håper det holder seg slik!!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite energi, men mye bedre form enn med storebror! Litt kvalme som slår til innimellom men skam absolutt ikke klage, var mye verre sist uke 8 idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Var på min første ultralyd idag og fikk se verdens fineste lille baby som vinket og padlet med beina! Hjertet blinket som bare det og den var en skikkelig akrobat, så ut til å trives veldig godt inni der :D Jeg er så fantastisk glad og lettet at jeg har ikke klart å tenke klart resten av dagen, sitter bare å kikker på bildene av den lille krabaten min <3 Nå føles det veldig virkelig og jeg er utrolig stolt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt brun utflod på papiret i gårkveld og i morges, ble litt redd kan man si..men UL i dag viste hjerteslag, så kan vel puste ut :) er 9+2.

Endret av kvinne24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei er 9+5 på vei. Her starten kvalmen for fullt igår, kastet opp rundt 8 ganger igår, idag er jeg kvalm, har heldigvis ikke kastet opp, kun brekninger ellers hodepine og tunge ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på første svangerskapskontroll hos legen, er 11 + 5 idag :) Gått opp ca 1.5 kg så langt og det var visst perfekt for meg sa de. Alt så bra ut, imårra har vi ultralyd så hvis alt er bra da så skal vi fortelle det til resten av verden :) Så utrolig deilig å nærme seg de magiske 12 ukene og endelig komme i gang med alt! Var å hentet ett nydelig stellebord igår som jeg ikke klarte å vente med å kjøpe, så nå krysser vi fingre for at alt går bra fremover :)

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+2 idag. Ul om 8 dager, nakkefold us.. Spent, er 3D også 👏

Formen er knall, vært det hele tiden; merker egentlig ingenting, er bare litt trøtt.. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på Riksen i morgen. Undersøke nakkefold og svar på duotest siden jeg er så "gammel". Ikke sluppet jubelen enda. Føler meg gravid men hatt MA før så da tar man ikke det for gitt at ingen blødning = alt er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der gikk bra 😊 vel overstått endelig. Aktiv liten mini baby. UL og duotest reduserte risiko fra 1:139 til 1:2781. Det vil si at det er 0.03 prosent sjanse for at alt er bra I forhold til downs. 4 dager lengre på vei. 12+5. Kan endelig kalle meg gravid og nyte svangerskapet.

 

Håper alle Oktobermammaer får gode nyheter også. 💚💜💛

 

Jeg er sliten og glad dette ble virkelig etter MA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre Legekjærringa :) Håper formen din er fin og at du klarer å senke skuldrene og nyte tiden fremover nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...