Gå til innhold

Sympyomer?


fru_bjelland

Anbefalte innlegg

Har dere noen symptomer?

Litt pinlig, men jeg er ganske oppblåst og har veldig mye luft i magen. Er det vanlig? Føles også nesten litt som om jeg har mensen, litt nummen nedover lårene og "mens" murring i magen. Så smått begynt å føle meg litt uggen og små kvalm. Fryser fort og gråter lett, hele tiden litt sulten. Mannen min merker humørsvingninger sier han ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere noen symptomer?

Litt pinlig, men jeg er ganske oppblåst og har veldig mye luft i magen. Er det vanlig? Føles også nesten litt som om jeg har mensen, litt nummen nedover lårene og "mens" murring i magen. Så smått begynt å føle meg litt uggen og små kvalm. Fryser fort og gråter lett, hele tiden litt sulten. Mannen min merker humørsvingninger sier han ;):P

Jeg har lest at det er vanlig å bli oppblåst og treg i magen fordi for tarmene arbeider saktere enn ellers. Jeg er også veldig plaget med dette. Det ser ut som om jeg er 3 mnd på vei! Magen står rett ut, og dette begynte veldig tidlig. Jeg har nå begynt med svisker og linfrø for å se om dette hjelper litt :). Ellers så har jeg ømme bryster og brystvorter, men det har jeg hver eneste syklus etter el, så det er jeg vant til. Forskjellen er at nå har brystene vokst, så jeg må ut å handle nytt undertøy allerede!! Jeg har lyst på mat stort sett hele tiden, men jeg spiser ikke noe særlig mer enn tidligere...likevel har jeg gått opp 1,5 kilo på to uker!? Det er mulig at det kommer av snusslutt....håper hvertfall at jeg ikke fortsetter å legge på meg i denne hastigheten :P Ellers så våkner jeg tidligere og sovner tidligere (blir veldig trett ettermiddag og kveld). Jeg gråter også lett, og det er veldig uvant :P. +++++ vondt i ankler og håndledd av og til, mensliknende smerter, stikking i magen, uvel når jeg er sulten.

 

Er det noen her inne som har blitt kvalme ennå? Og da tenker jeg ikke på litt uvel eller kvalm før man spiser osv....tenker på de som er kvalme stort sett hele dagen. Håper så inderlig at jeg slipper unna!! Får vel svaret mitt iløpet av en ukes tid tenker jeg.

 

Visuklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kjente jeg på skikkelig kvalme, intens kvalme rundt lunsj tid. Ellers er jeg så oppblåst at jeg ser ut som jeg er halvveis i graviditeten hehe 😜 Har gått opp nesten 2kg, men har ikke spist mer enn vanlig, så tror nok kanskje det er pga røykeslutt, slik du har det med snusinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har dere noen symptomer?

Litt pinlig, men jeg er ganske oppblåst og har veldig mye luft i magen. Er det vanlig? Føles også nesten litt som om jeg har mensen, litt nummen nedover lårene og "mens" murring i magen. Så smått begynt å føle meg litt uggen og små kvalm. Fryser fort og gråter lett, hele tiden litt sulten. Mannen min merker humørsvingninger sier han ;):P

Jeg har lest at det er vanlig å bli oppblåst og treg i magen fordi for tarmene arbeider saktere enn ellers. Jeg er også veldig plaget med dette. Det ser ut som om jeg er 3 mnd på vei! Magen står rett ut, og dette begynte veldig tidlig. Jeg har nå begynt med svisker og linfrø for å se om dette hjelper litt :). Ellers så har jeg ømme bryster og brystvorter, men det har jeg hver eneste syklus etter el, så det er jeg vant til. Forskjellen er at nå har brystene vokst, så jeg må ut å handle nytt undertøy allerede!! Jeg har lyst på mat stort sett hele tiden, men jeg spiser ikke noe særlig mer enn tidligere...likevel har jeg gått opp 1,5 kilo på to uker!? Det er mulig at det kommer av snusslutt....håper hvertfall at jeg ikke fortsetter å legge på meg i denne hastigheten :P Ellers så våkner jeg tidligere og sovner tidligere (blir veldig trett ettermiddag og kveld). Jeg gråter også lett, og det er veldig uvant :P. +++++ vondt i ankler og håndledd av og til, mensliknende smerter, stikking i magen, uvel når jeg er sulten.

 

Er det noen her inne som har blitt kvalme ennå? Og da tenker jeg ikke på litt uvel eller kvalm før man spiser osv....tenker på de som er kvalme stort sett hele dagen. Håper så inderlig at jeg slipper unna!! Får vel svaret mitt iløpet av en ukes tid tenker jeg.

 

Visuklem

 

 

Kjenner meg igjen i det meste her! Griner masse og har vondt i puppene...store blir de også.

Vekta har jeg ikke styring på for har ingen vekt. Må kanskje til innkjøp av det når jeg tenker meg om... ;)

Foreløpig bare litt uggen i ny og ne, ikke kvalm enda. Håper det holder seg slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ømme pupper, noe ligamentsmerter og kvalmen har ankommet:( håper ikke det varer for lenge!

Men trøster meg med at dette er gode tegn på at alt er bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store ømme puppar, kvalm nesten heile dagen og vondt i korsryggen. Veldig lei kvalmen kastar heldigvis ikkje opp men får ikkje gjort noko helller. Skal prøve akupunktur i morgon =) 6-6veker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens murringer og veldig kvalm, og treg i magen, men ellers ingen ting. Det er jo tidlig enda, men jeg syns kanskje jeg har litt lite symptomer. Det kommer vel mer etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+6 i dag, og nå har virkelig kvalmen kommet, vært kvalm og kastet opp nå og da fra uke 6, men i dag har jwg spydd hele tiden. Får ikke beholde noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+6 idag. Den siste uka har kvalmen virkelig satt inn. Kaster heldigvis ikke opp, men orker ingenting. Ligger stort sett hele dagene. På kvelden og nettene er det ekstra ille. Da våkner jeg av kvalmen velter over meg og holder meg våken i timevis, samtidig finner jeg ingen behagelig måte å ligge på. Det verker liksom nedover lårene, knea og leggene?! Noen andre som har det sånn?

Ellers er jeg fremdeles oppblåst. Har ikke spottet denne uken! Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm og kaster opp litt. Brystet føles annerledes. Ikke ømme. Blir lett hissig. Zzzzover hele tiden. Jeg sovnet på jobb I går. Småspiser. Har ikke stor matlyst. Det river i livmor hvis jeg hoster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt i magen, korsryggen, lårene, rumpa, treg i magen, småkvalm, oppblåst, skiftende humør, dårlig hud, trøtt og sliten, rar følelse *der nede*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...