Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

Gøy å fortelle da! Synes det var litt koselig at man får litt særbehandling som gravid også..mange blir jo litt myke om hjertet og tar litt ekstra hensyn når det kommer en stor mage ❤

 

Ja hadde vært fint om det ble noe av denne jeg ruger på. Har hatt skikkelig vondt i magen siden uttak, og siden lille gull også har fått skikkelig diaré har jeg konkludert med at det med at det må være et mage/tarmvirus som ikke vil gi seg..ikke helt ideelt føler jeg, skulle gjerne vært ute og gått i marka og levd sunt og gjort det jeg kunne for å legge til rette ☹️ Men er vel mulig å bli gravid med infeksjon i kroppen også får vi håpe 😬😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hei jenter, hvordan går det med dere?

 

Jeg hadde et negativt (fersk)forsøk nå i januar og skal igang med nytt (fryse)forsøk i mars.. dersom jeg har 26 dagers syklus som vanlig denne gangen kan det ligge an til nøyaktig de samme datoer som med forsøket som ble til lille gullet i 2015, det må jo bringe lykke ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med negativt forsøk J'espere, krysser fingrene for bra resultat i mars :)

 

Her er det en gelemage (ikke helt babymage form enda) og teller ned til oul på torsdag. Både spennende og nervepirrende på samme tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre hvordan det går 83jenta. Vil dere vite kjønnet?

 

Blir spennende å se i mars da J'espere... Blir kjempe spennende... Vi fikk jo også klaff i mars forsøket vårt bare året etter...

 

Vi hadde dåp igår, var super koselig men også slitsomt... Gullet var kjempe rolig og sjarmerte alle hele dagen... Merker det idag da..litt sur og vil helst ikke ligge alene.. Er nok sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig 83jenta og Tinkerbell💖

 

Spennende med oul 83jenta! Plutselig popper magen ut og blir en ordentlig babykul, og ikke bare en geleklump 😆 Det skjer nesten over natta 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hvordan går det med dere jenter? 

83jenta, når er datoen? Det nærmer seg vel med stormskritt? Er formen fin?

 

Her har vi akkurat fått opplegget på oppstart ivf igjen💖 

Vi ble gravide på egenhånd uten å prøve i grunn nå i februar, men oppdaget på ul 11 uker på vei at det ikke lenger var liv😪 Et slag i trynet og mange vonde minner som vekkes til live igjen...vi hadde håpt på en litt lettere vei denne gangen, men sånn funker jo ikke livet alltid. Heldigvis har vi lille bolla vår denne gangen, verdens fineste distraksjon💖 Vi er jo heldige😍

Så nå er vi klare for å komme i gang og håper så inderlig at vi får det til uten for mye motgang og vanskeligheter. Og oppi prosessen da så melder behovet for å henge her seg igjen❤ Dere er jo my peeps, hehe😜 

 

Håper dere har fine dager jenter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med MA embi :( Lykke til med ny oppstart.

Her buler magen og tredje trimester starter i morgen :) nå syns jeg det er på tide at våren kommer, da vinterjakken og kjeledressen på jobb starter å bli litt trang

Bekkenet har kranglet siden før positiv test (bekkenløsning og bekkenlåsning), så er fornøyd med å klare meg 50% på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små gullunger er beste medisin når verden går imot ❤

Så stas 83-jenta, gleder meg på dine vegne! Ikke lenge igjen nå! Kos deg med bevegelser i magen og kanskje litt innkjøp av baby gear fremover! 🎈

Jeg skal igang med 4. søskenforsøk nå i mai, hadde jo en tidlig SA i september også har jeg hatt to negative forsøk i januar og mars. Innsett i naturlig syklus denne gangen, krysser fingrene for at det ikke blir avbrutt pga innsett faller på helgedag. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra 83jenta😍

Koselig og spennende tid i møte nå!  Håper vi alle snart kan kaste vinterjakkene, litt sol og varme er godt for oss alle nå😉 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heksamen.

hvordan står det til med alle??? Felix har blitt 7 mnd alt og jeg syns tiden flyr fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Tinkerbell! Her går det bra, ble gravid med innsett av fryst blastocyst i naturlig syklus i mai, og er nå 5+4 🙏🏻 Foreløpig ingen symptomer utenom trøtthet og stinn i magen, håper jo litt at det kommer noe så jeg føler meg gravid også ☺️

Så rart at den lille gutten din har blitt 7 måneder allerede, føles ikke lenge siden han ble født! 💞 Enig at tiden raser av gårde med disse små. Min lille skatt blir 18 måneder neste uke, og løper rundt og skravler så vi blir øre i hodet 😳😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 mnd alt ja! Hva skjedde med tiden, han ble jo akkurat født!!💙 Ikke lenge siden vi satt og drømte i hver vår krok og nå spretter det barn rundt omkring og ut (83jenta??😜) overalt❤️💙 Herlig!!

 

Vi hadde et forsøk nå i mai som endte i negativ test og tantebesøk😩 Vi fikk et egg på frys denne runden, første gang vi har fått det, så håper vi alt vi kan på at vi får alt til å klaffe og får satt inn det nå før juli og ferietid på klinikken🙏 

Trodde ikke at jeg noen gang skulle komme tilbake til dette stadiet etter at lille bolla ble født! Trodde jeg var ferdig med hjertesorg og babydrøm, men jammen meg er desperasjonen og tårene på plass igjen😢

Men denne gangen har vi jo lillegull som distraherer oss, så alikevel en litt enklere prosess💖 Hun løper også rundt og skravler og klovner, verdens beste lille sjarmtroll😍

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det innspurten igjen, 35+4 i dag og har et bekken som krangler (er 100% sykemeldt, så det hjelper litt på), halsbrann og hormoner som koker:tongue:, men heldigvis ikke lenge igjen før vi får møte han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med søskenforsøk. Jeg har ikke bestemt meg helt.... Skulle ønske jeg ble gravid av meg selv nå så det gikk fort...haha lov å drømme... Vi har ett egg igjen men får ikke satt inn før i nov/des isåfall...føler meg litt gammal og egentlig..

det er jo rett rundt hjørnet nå 83jenta... Gled deg, tia er så dyrbar og det går så alt for fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oj oj det har skjedd et mirakel og jeg er faktisk gravid:strix:Det er helt utrolig at det har blitt noe av mitt egg og klort seg fast til tross for alt jeg har vært igjennom... Jeg er i uke 9 nå og skal til Danmark neste uke så vi tar en nipt test der. Vært på en ul i uke 7 på Jessheim og han var meget positiv til at dette skulle gå bra,så jeg krysser alt:danse:

det blir veldig tett da mellom,15 mnd men herregud så heldig vi er....

hvordan går det med dere andre? 

Håper alle har en kjempefin sommer:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18 June 2017 den 15.57, 83jenta skrev:

Her er det innspurten igjen, 35+4 i dag og har et bekken som krangler (er 100% sykemeldt, så det hjelper litt på), halsbrann og hormoner som koker:tongue:, men heldigvis ikke lenge igjen før vi får møte han 

Hvordan går det,har han kommet?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tinkerbell74 skrev:

Hvordan går det,har han kommet?? 

Han holder seg fortsatt på innsiden, termin i morgen så har aldri vært nærmere 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tinkerbell74 skrev:

Oj oj det har skjedd et mirakel og jeg er faktisk gravid:strix:Det er helt utrolig at det har blitt noe av mitt egg og klort seg fast til tross for alt jeg har vært igjennom... Jeg er i uke 9 nå og skal til Danmark neste uke så vi tar en nipt test der. Vært på en ul i uke 7 på Jessheim og han var meget positiv til at dette skulle gå bra,så jeg krysser alt:danse:

det blir veldig tett da mellom,15 mnd men herregud så heldig vi er....

hvordan går det med dere andre? 

Håper alle har en kjempefin sommer:sol:

Gratulerer så masse :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...