Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

På ‎20‎.‎07‎.‎2017 den 19.59, tinkerbell74 skrev:

Oj oj det har skjedd et mirakel og jeg er faktisk gravid:strix:Det er helt utrolig at det har blitt noe av mitt egg og klort seg fast til tross for alt jeg har vært igjennom... Jeg er i uke 9 nå og skal til Danmark neste uke så vi tar en nipt test der. Vært på en ul i uke 7 på Jessheim og han var meget positiv til at dette skulle gå bra,så jeg krysser alt:danse:

det blir veldig tett da mellom,15 mnd men herregud så heldig vi er....

hvordan går det med dere andre? 

Håper alle har en kjempefin sommer:sol:

Oy Oy Tinkerbell så gøy!!! Gratulerer så masse masse! Krysser alt jeg har for at det går bra med den lille i magen! Det er 15 mnd mellom meg og søsteren min, det var helt topp å vokse opp med søsken som er så jevnaldrende! Det blir sikkert litt slitsomt i starten, men det er jo det uansett med flere små!

Her er jeg 11+1 i dag, teller ned til første milepæl på 12 uker som er på søndag!

 

På ‎20‎.‎07‎.‎2017 den 23.22, 83jenta skrev:

Han holder seg fortsatt på innsiden, termin i morgen så har aldri vært nærmere 🙂

 Masse lykke til med fødsel 83--jenta, snart har du babyen din i armene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, 83jenta skrev:

Lørdag 22.07 kom lillegutt til verden 3325 g og 51 cm lang :wub:

Så fantastisk, gratulerer så masse!!! Endelig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 26 July 2017 den 15.14, 83jenta skrev:

Lørdag 22.07 kom lillegutt til verden 3325 g og 51 cm lang :wub:

Gratulerer så mye 83jenta:strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow J'espere så morro:strix: når har du termin??

jeg har termin 22/2 men hun i Danmark mente 16/2..spennende.. Jeg er 12+1 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 8.8.2017 den 22.02, tinkerbell74 skrev:

Wow J'espere så morro:strix: når har du termin??

jeg har termin 22/2 men hun i Danmark mente 16/2..spennende.. Jeg er 12+1 idag.

Har termin 14. februar! Er 14+4 i dag 🤞🏻 Så veldig nærme deg da! Så koselig at vi begge skal få nr. 2 nesten samtidig 💞 Hvordan er formen din?

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 17 August 2017 den 19.34, J'espere skrev:

Har termin 14. februar! Er 14+4 i dag 🤞🏻 Så veldig nærme deg da! Så koselig at vi begge skal få nr. 2 nesten samtidig 💞 Hvordan er formen din?

Hei J'espere 

jeg var inne på ahus nå på søndag og fødte min døde gutt. Jeg kom på ordinær ul på fredag og der fant de ikke liv.. Dette er så urettferdig at jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å komme meg igjennom... Det er det værste jeg noen gang har gjort.... All smerte og alt som en vanlig fødsel men ingen belønning på slutten....

nå er vi i sorg og sjokk tror jeg.... Men vi er glad vi har lillemann for han holder oss oppe. Han sprer glede i sorgen...

håper alt går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Tinkerbell💙 Dette var vondt langt inni hjertet å lese! Tårene renner og jeg føler så med deg! Jeg har vært der du er nå... 

Skulle ønske jeg hadde de magiske ordene som tok bort smerten og gjorde alt bra igjen❤️ 

Nå er nok alt litt kaos i hodet og livet ditt, men spør alle spm du har når du har de til sykehuset, psykolog, leger osv. Selv om det er om en måned!  Be om møter med de omdu lurer på noe, de stiller opp! 

Det viktigste rådet vi fikk var; ta de tøffeste valgene! Hold babyen din om du får, ta bilder, be om obduksjon om dere trenger svar, gjør alt det vonde selv om du tror du ikke klarer det. For du får ikke muligheten til å angre...😢 

 

Og sist; du vil føle deg glad igjen! Jeg lover!

Så godt at dere har lille solstrålen deres nå💙

 

Mange klemmer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27 September 2017 den 13.09, embi skrev:

Å Tinkerbell💙 Dette var vondt langt inni hjertet å lese! Tårene renner og jeg føler så med deg! Jeg har vært der du er nå... 

Skulle ønske jeg hadde de magiske ordene som tok bort smerten og gjorde alt bra igjen❤️ 

Nå er nok alt litt kaos i hodet og livet ditt, men spør alle spm du har når du har de til sykehuset, psykolog, leger osv. Selv om det er om en måned!  Be om møter med de omdu lurer på noe, de stiller opp! 

Det viktigste rådet vi fikk var; ta de tøffeste valgene! Hold babyen din om du får, ta bilder, be om obduksjon om dere trenger svar, gjør alt det vonde selv om du tror du ikke klarer det. For du får ikke muligheten til å angre...😢 

 

Og sist; du vil føle deg glad igjen! Jeg lover!

Så godt at dere har lille solstrålen deres nå💙

 

Mange klemmer!!

Takk Embi.

vi ville ikke se han, men ville at han skulle obduseres. Jeg angrer ikke på at jeg ikke så han, for jeg tror jeg hadde slitt enda mer da... Jeg hadde ikke kjent han no særlig så hadde ikke det store båndet der med han.

jeg var 18+5, hvor langt var du?

ja jeg har så mange som og tanker.... Var det min feil, gjorde jeg no galt, kunne jeg redda deg, hvorfor meg! Livet er rått og jævlig!!

han var jo ikke planlagt men så dypt ønsket... Tør jeg prøve igjen... Jeg blir jo 43 snart... Dette miraklet kom jo så fantastisk på rett tidspunkt. Tør jeg prøve igjen...hvordan taklet du det og når du ble gravid? Kommer jo til å være nervevrak da...er jo ikke trygg før babyen er ute faktisk...

føler meg så tom og hjelpesløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei Tinkerbell, så forferdelig trist! Har ikke ord, kan bare si at jeg forstår at dette må være noe av det verste man kan oppleve. Dette er ingentkng annet enn meningsløst og urettferdig, og jeg håper at legene kan berolige deg med at det ikke var noe du kunne gjort ❤️Jeg håper dere klarer å støtte hverandre i dette, og finner trøst i lille Felix mirakelet deres 😍 Tenker på deg! Når er begravelsen? 

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei alle sammen. 

Jeg har vært fraværende en stund... Dette har og er det værste jeg er igjennom. Jeg føler jeg ikke har fått no pusterom eller pause siden vi fikk beskjeden. Jeg har hatt problemer med melka og knuter, 2x urinveisinfeksjon, ting som kommer ut av meg, sykehus ansatte som ler av meg og nå sist men ikke minst en utskrapning forrige uke. Jeg er så lei... Jeg er så misunnelig på alle med mage og baby.. Var på kontroll idag og der kom den ene magen etter den andre...

felix har blitt ett år alt...tia flyr avgårde.. Men jeg hadde ikke klart å komme meg igjennom uten han. Han er mitt alt nå..

jeg har bestemt meg for å gjøre et forsøk og sette inn det egget jeg har i Spania. Jeg klarer ikke kaste det nå etter alt jeg har vært igjennom. Om det går vet vi jo ikke men jeg må prøve. 

Hvordan går det med dere?? Beklager at jeg ikke har vært her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30 September 2017 den 10.30, J'espere skrev:

Å nei Tinkerbell, så forferdelig trist! Har ikke ord, kan bare si at jeg forstår at dette må være noe av det verste man kan oppleve. Dette er ingentkng annet enn meningsløst og urettferdig, og jeg håper at legene kan berolige deg med at det ikke var noe du kunne gjort ❤️Jeg håper dere klarer å støtte hverandre i dette, og finner trøst i lille Felix mirakelet deres 😍 Tenker på deg! Når er begravelsen? 

Vi har ikke noen begravelse. Vi valgte å obduserte han og begrave han i felles grav. Har ikke hørt noe om no felles minnestund så...

felix er redningen vår❤️

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tinkerbell74 skrev:

hei alle sammen. 

Jeg har vært fraværende en stund... Dette har og er det værste jeg er igjennom. Jeg føler jeg ikke har fått no pusterom eller pause siden vi fikk beskjeden. Jeg har hatt problemer med melka og knuter, 2x urinveisinfeksjon, ting som kommer ut av meg, sykehus ansatte som ler av meg og nå sist men ikke minst en utskrapning forrige uke. Jeg er så lei... Jeg er så misunnelig på alle med mage og baby.. Var på kontroll idag og der kom den ene magen etter den andre...

felix har blitt ett år alt...tia flyr avgårde.. Men jeg hadde ikke klart å komme meg igjennom uten han. Han er mitt alt nå..

jeg har bestemt meg for å gjøre et forsøk og sette inn det egget jeg har i Spania. Jeg klarer ikke kaste det nå etter alt jeg har vært igjennom. Om det går vet vi jo ikke men jeg må prøve. 

Hvordan går det med dere?? Beklager at jeg ikke har vært her

 

4 timer siden, tinkerbell74 skrev:

Vi har ikke noen begravelse. Vi valgte å obduserte han og begrave han i felles grav. Har ikke hørt noe om no felles minnestund så...

felix er redningen vår❤️

Hvordan går det med deg?

Herregud Tinkerbell, forstår så godt at du har hatt nok med deg selv etter det som har skjedd!! Men seriøst, har de ledd av deg på sykehuset? Er det mulig, snakk om å være upassende! 

Vet du, jeg skjønner veldig godt at du vil sette inn det siste egget i Spania. Det er fullt forståelig at du ike klarer å la det gå til spille! Vet du når det kan være aktuelt med innsett? <3

Det går fint med meg, dårlig form men skal ikke klage på det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tinkerbell!

det er sikkert lurt å holde seg unna både forum og sosiale medier i perioder, det er fult forståelig! Kjenner meg godt igjen i følelsen av misunnelse, det er vonde følelser å kjenne på. Beskytt deg selv og hold deg unna mager om du klarer det😢 Det blir lettere, men nå er dere midt oppi det og da er det lov å ta vare på seg selv litt!❤️

 

Håper så inderlig dere får til å sette inn egget dere har i Spania! Og at det går bra, hele veien🙏 

 

Tenker mye på deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter. 

Spania vil det skal gå to sykluser etter en utskrapning. Så januar eller februar tenker jeg... Bare håpe det overlever tining. Det er jo et blasocyst som venter evt. Vi har betalt frysing ut feb så håper vi får det til før det.

hvor langt er du kommet nå J'espere? Spennende da. Jeg unner jo alle barn, men er misunnelig og..

jeg går til samtaler på psykisk helse og hatt samtale med jordmora jeg hadde. Vi har en avtale om at hun skal ta imot om jeg klarer å bli gravid. Betyr mye for meg at hun kan avslutte det hele. Jeg kan ikke fatte at det å føde mitt døde barn skal være det siste jeg gjør.... Det må gå på et vis...det må da være no godt til slutt... Jeg håper ihvertfall.🙏🏼🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det slag i slag... Nå har mini fått vannkopper,feber og halsbetennelse 😢Stakkars liten..samt noen prikker legen ikke vet hva kommer av... Nå er det tre netter med nattevåk så begynner å bli sliten. Men får jo så vondt sv han.

det positive er jo at vi blir ferdig med vannkopper da...men mora til gubben husker ikke om han har hatt det, så det kan bli interessant🙈😂.

håper alle har en fin helg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere rekker innsett før februar da Tinkerbell! 💞 Og hvis ikke så må det vel være mulig å betale for en ekstra måned med frys og?

slitsomt med sykdom og nattevåk! Ikke mye søvn herigården heller fir tiden 😳

Jeg har termin 14. februar ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13 November 2017 den 16.13, J'espere skrev:

Håper dere rekker innsett før februar da Tinkerbell! 💞 Og hvis ikke så må det vel være mulig å betale for en ekstra måned med frys og?

slitsomt med sykdom og nattevåk! Ikke mye søvn herigården heller fir tiden 😳

Jeg har termin 14. februar ❤️

Vi må ikke betale før mars. Må vi betale så må vi... Men må betale for ett år av gangen. 

Ja nå er Felix gudskjelov bedre men nå har gubben ligge sia lørdag. Kommet prikker idag så da er det nok vannkopper🙈 Jeg har jo ikke tålmodighet til å varte opp han i tilegg til å passe Felix hele tia... Jeg er brukt opp jeg... Prøver å skjule det og lager grimaser bak han...også får jeg dårlig samvittighet. 

Går radig til termin da... Hvordan er formen?

Jeg hadde termin 20😢💔 off gruer meg til obduksjonsrapporten kommer og når terminen nærmer seg😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...