Gå til innhold

Førde?


Belle86

Anbefalte innlegg

Hei damer!

 

Ser at dette forumet har vært stille en stund, men jeg legger nå ut en melding i håp om at noen ser den :)

 

Jeg er en dame på snart 29 år med termin i august 2015. Rett før termin flytter vi til Førde for å komme nærmere besteforeldre. Jeg har noen kjentfolk i Førde, men vil jo gjerne bli kjent med fler, og da gjerne andre med barn, og gjerne som har permisjon samtidig med meg :)

Jeg har en jente fra før som er 4 år.

 

Jeg liker å gå tur, så blir nok mange trilleturer på meg i området. Når småtten kan sitte tar vi frem bæremeisen.

Jeg vet ikke hva som fins av tilbud i Førde, men kan gjerne tenke meg å være med på andre aktiviteter som babysang, trening med baby eller lignende. Her jeg bor nå har jeg vært med på en hjemmelaget babysanggruppe med førstemann, så hvis tilbudet ikke er der kan vi lage det :)

 

Så hvis noen har lyst til å lage en mammagruppe i Førde, har en gruppe idag som jeg kan bli med i, eller har lyst til å ta en kaffi når jeg flytter oppover, så ta kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Hei... Bor ikkje i Førde.. Men kanskje vi treffes på føden?? Heheh.. Når er termin? Eg har termin 09.08, men blir nok tidleg i august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Eg bur i Førde og har termin i slutten av august. Kjenner ingen andre som skal få unge i august, og kunne godt tenkt meg å komt i kontakt med andre som vil laga "barselgruppe"/ trilleturgjeng e.l. Ser for meg at permisjonstida kan bli dryg uten andre å vere med innimellom på dagtid. Er 29 år og dette er mitt første barn. Ta gjerna kontakt når det nerma seg flytting, så kanskje me kan treffast? 😊 Førde har ein del å by på når det gjeld aktivitetar for nybakte mødre og fedre, bla. Babysang (spiren) to ganger i månaden, babysvømming og trening for mor og baby på spenst. Sikkert meir og, men det er dei tilbuda eg har høyrt om til no😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg ville få varsel når noen svarer på "mitt" innlegg, men der tok jeg feil. (Må finne ut av innstillingene her).

 

Ankah81: jeg har termin 25.august, så jeg håper jeg er på Føden litt senere enn deg. Selv om det hadde vært veldig koselig å hilse på :)

Bor du langt unna Førde? Dersom du bor i rimelig reiseavstand så er det bare å si ifra om du vil være med i en barselgruppe :)

 

Ragnje: tusen takk for tips til aktiviteter! Jeg har sendt deg en pm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei!

 

Eg bur i Førde og har nettopp fått baby. Dette er nummer to, har ei jente på 3 år frå før. Er 33 år.

 

Kjenner ingen som er i permisjon for øyeblikket og kunne gjerne tenke meg å bli kjent med fleire i permisjon :)

 

Gi meg ein lyd då vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Oi, har glemt å svare på denne. Men kan informere alle som titter innom at MGS123 er kontaktet, og vi har plass til flere om det er noen som vil dele permisjonstida si med oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Jeg flytter også til Førde, men i slutten av oktober og lurer litt på det samme. Jeg fikk en gutt 15. April, så han er jo litt eldre. Har i hvertfall lyst å bli kjent med nye folk og andre mødre som er hjemme i permisjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...