Gå til innhold

Ingen klær som føles behagelige:p


Min første 2012

Anbefalte innlegg

Buksene strammer og føles ubehagelige allerede, uke 10+0 😳 hva bruker dere? Skjørt/kjole egner seg ikke veldig bra i min jobb, og har hittil ikke funnet noen gravidbukser som sitter tilnærmet ok engang😱 håpløst😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke det problemet, fordi jeg bruker ikke bukser.
Jeg bruker bare bukser iform for tights og kjoler, lnge gensrer.
Så har ikke det problemet.
Kommer ikke til å begynne å bruke bukser nå ihvertfall, det er er nå helt sikkert.

Har en del gravid strømpebukser som aldri fant søppelkassen etter sist svangerskap, så kommer til å bruke dem.

Har faktisk en del gravidklære fra sist når jeg tenker meg om.
Lurer på hvorfor egentlig, siden vi egentlig var enige om at det var siste svangerskap den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 i dag, og har måttet kneppe opp øverste knapp i flere dager. :o Ser litt teit ut på jobb, så i går fant jeg en haug med gravideklær på loftet som jeg har vasket. Har ikke prøvd dem ennå, men håper et par av de mindre buksene som er lave i livet passer. Ser jo litt corny ut så tidlig, men med en lang genser/tunika over tror jeg ikke det synes at det er gravidebukser. Ellers har jeg god erfaring med HM fra siste graviditet, men det er jo en stund siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ssjuni15

Kjøpte nettopp et par sånne bukser uten knapp, men med litt strikk i livet. Lurer på om det heter treggings? Litt tights-aktig, bare med bukse-utseende. De funker vertfall veldig bra med en lang genser eller skjorte over😄 kjøpte de for 199kr på hennes og mauritz😄

 

Er selv snart 12 uker, og føler magen har gått litt tilbake. Er omtrent som vanlig, men syns det er ubehagelig med stramme bukser... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp et par sånne bukser uten knapp, men med litt strikk i livet. Lurer på om det heter treggings? Litt tights-aktig, bare med bukse-utseende. De funker vertfall veldig bra med en lang genser eller skjorte over😄 kjøpte de for 199kr på hennes og mauritz😄

 

Er selv snart 12 uker, og føler magen har gått litt tilbake. Er omtrent som vanlig, men syns det er ubehagelig med stramme bukser... 😉

Var de fra dameavd eller mammaavd? Lenke? 😝 endte kun opp med skjørt da jeg handlet tidligere i dag😂 ingen bukser jeg prøvde passet - hater å finne bukser altså 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Er 9+1 og merker godt at klærne strammer på feil sted. Altså buksene er ubehagelige.. Så nå har jeg kjøpt gravid bukser på HM og er super fornøyd! Er jo bare å brette de ned i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Finner fortsatt ikke gravidbukser som passer (uke 21), så løsningen har blitt loosefitbukser fra lindex og kappahl. En ny verden for meg å gå med mønstrete bukser, liker meg best i blå eller sorte jeans😂 men alt for et behagelig svangerskap😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mine favoritter for tiden også!! Men er så kjipt at jeg kun kan bruke svarte klær på jobb.. Så går en del i mammatights og noen mammabukser fra HM i mindre str :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mine favoritter for tiden også!! Men er så kjipt at jeg kun kan bruke svarte klær på jobb.. Så går en del i mammatights og noen mammabukser fra HM i mindre str :)

Skulle gjerne hatt noen slike i ensfarget svart her også! Ser litt mer presentabelt it på jobb syns jeg, enn de mønstrete greiene😂 funnet ett par på lindex, men skulle gjerne hatt en variant til i sort. Hyl ut om du finner! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "ballong" joggebuksene (kaller de joggebukser selv om jeg aldri ville ha jogger i de) du får kjøpt på Cubus brukte jeg masse sist. De strammet ikke og de er ensfarget. Likte de når jeg var 30 uker+ :)

 

Er jo veldig inn med mønster på buksene for tiden da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...