Gå til innhold

Privat klinikk på sørlandet


Tonje-84

Anbefalte innlegg

Vi vurderer tidlig ul, men uten noen "grunn" bortsett fra at vi vil se at bebisen har det bra, er det veldig vanskelig å få henvisning. (Særlig siden jeg er så dårlig på å juge i tillegg.... ) så lurte jeg på hvor nærmeste private klinikk man kan ta tidlig ul er? Ikke i Arendal tydeligvis ...noen som vet? Hun på legekontoret trodde kanskje jeg måtte til Oslo, det var vel litt drastisk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke komme inn til kloster jensen da eller dr ruud?

Trenger vel ikke henvisning der tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg ringte Kloster Jensen og der trengte man henvisning. Spurte samtidig om det var noen steder i Arendal man ikke trengte henvisning, og da svarte hun i resepsjonen der nei..... Syntes det er rart at man må reise flere timer avgårde for å få tidlig ultralyd om man ønsker det, selv om det ikke er noen annen grunn enn at man ønsker å vite at barnet har det bra...... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

an skal vell ha en egen gynekolog? Kan jo be om henvisning til kloster Jensen for å ta sånn "obligatorisk" kreftprøve ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt gjør legen min. Men jeg fikk henvisning av legen min når jeg var der på første kontroll, hun syntes det var dumt at det skulle være så vanskelig å få tidlig ul, så hun sendte henvisning med en gang.... så da får jeg kanskje se den lille til uka.... ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...