Gå til innhold

37 uker,Seteleie og rompa godt festet + svangerskap diabetes.


lis7071

Anbefalte innlegg

Var på ul i uke 35+4 og fikk vite at lillegutt ligger med rompa nedi. Var hos jordmor forrige uke og fortsatt ikke no forandring. Skal på en ny ul i neste uke for å sjekke igjen,men har på følelse at han ligger forsatt med rompa nedi. Siden jeg har fått diabetes i svangerskapet så sa jordmor på sykehuset at denne baby'n kommer til å bli på ca 4,1 kg eller mer. Dette er er min andregangs fødsel. Min første fødsel varte i 30 timer, vaginalt, ikke bra opplevelse og hun veide 4070 så hun var stor hun også. Det som bekymrer meg er at siden denne baby'n blir en stor baby så kommer jeg til å få problemer med setefødsel. Jeg og mannen har snakket sammen ang hvis baby'n ikke har snudd seg så ville jeg ta ks. Så var det bekymringer ang ks da. Jeg er redd for de smertene etter ks. Jeg har hørt at du har veldig store smerter etter ks. Siden jeg har hatt en dårlig opplevelse med fødsel første gangen så vil jeg ha en hyggeligere opplevelse denne gangen. Jeg har en følelse at jeg kommer til å ta ks men er bare så redd for smerten etterpå. er veldig bekymret og redd😩. Hva ville dere har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter md samme opplevelse, uke 38 i dag og har diabetes, til vanlig også, å har en fødsel bak mg, det forløp normalt,og han lå rett vei,mn var ganske stor 3980 . Vet ikke hva jeg skal gjøre, vil ha vanlig fødsel, og fikk tre valg sist kontroll for to uker siden, snuforsøk , setefødsel om alt lå til rette, noe hun legen jg snakket md på onsdag sa dt gjorde, at jg hadde født før, hadde grei plass i bekkenet og hvordan baby lå, eller ks. Vil ikke noen av delene, å får jo helt panikk snart. Skal på ul imorra, mn kjenner han ikke har snudd sg når han hikker, så jeg har egentlig bestemt mg for et snuforsøk , mn er redd, tenk om dt skjer noe.. Eller dt ikke er vellykket, hva skal jg velge da, setefødsel el ks... Hadde ønsket mg masse erfaringer å lese gjennom.

 

Kan ikke fortelle dg hva jg hadde gjort, for like usikker selv, mn er i samme situasjon ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan gikk det? Prøvde du snuforsøk? Jeg er i samme situasjon som deg, men aner ikke hva jeg skal gjøre/velge.. Håper det gikk fint med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...