Gå til innhold

April2015<3


Frkmaria1993

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere?:) er 25+1 og kjenner spark daglig, og ser det også på utsiden av magen :) hvor langt har dere kommet med forberedelsene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg 27+0 og alle forberedelsene er stort sett unnagjort, har igjen å lkøpe litt flasker og småting bare:-) sparker masse og babyen har snudd seg og ligger med hodet ned:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg sprekker snart, men formen er jo bra. Større denne gangen enn med første mann. Irriterende med melk i puppene, melkespreng alt nå, hadde jeg ikke forventet. Er sånn halvveis med å ordne i stand:-) prøve og få ting unna iallefall innen utg av feb :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 28 i morgen! Synes tiden har flydd avgårde. Kjenner masse spark og liv. Det er så koselig :)

Formen er så der, mye vondt i ryggen og hodet. Er 30% sykemeldt enn så lenge, skal tilbake til legen til mandag.

Vi har kjøpt bilstol og base til den, newborn setet til Stokke stolen og litt småtterier som klær og slikt.

Tipper vi har alt klart iløpet av februar/mars :)

 

Hadde bestemt oss for emmaljunga mondial duo, men nå er vi veldig i tvil.. Vi må bestemme oss snart å få bestilt! Hva slags vogn har dere endt på?

 

Barnerommet skal vi igang med denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 26 +3. Kjenner svært varierende med liv siden jeg har morkaka på fremre vegg. Har ikke ordnet noe 😕 med nr 1 var alt i boks minst 3 mnd før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter 😊 Nå er jeg 27+2 og merker at ting begynner å bli tungt. Bekkenet verker mer og mer og søvnen blir dårligere og dårligere. Men er ved godt mot da formen og bekkenet er mye bedre denne graviditeten 😃 Her har vi egentlig det meste på plass. Har kjøpt ny vugge og bilstol. Vogn har vi fra førstemann (emmaljunga citycross). Må ha madrass til babyen og ekstra sengesett. Ellers kun småplukk som smokker og div. Jeg har en meget vilter prinsesse i magen så blir spennende å se om hun blir like aktiv når hun kommer ut 😝 Storesøster var iallefall svæært aktiv de første 10,5 mnd ute i den store verden. Nå har jeg også endelig fått skrevet permisjonspenhersøknaden, så nå må jeg bare få sendt den avgårde. Går unna dette her 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er 30+4, utrolig mye liv, noen ganger litt slitsomt og litt ubehagelig. Veldig mye liv pga 2 stk inni der. Endel kynnere som er harde. Er 100% sykmeldt pga tvillingsvangerskapet. Sengene kom igår, så da får vi satt dem opp snart :) Kjøpt litt nytt av tøy til twinsa, har litt fra storebror, men ikke nok. Ferdig med et ullteppe og startet på den andre. Føler det er endel som er igjen, så er litt stresset. Må rydde bort endel som må kastes/gis bort. Har ryddet endel også allerede, men mannen min mener det ikke var nok til å fylle bilen, så han gidder ikke ta turen enda, så det er veldig rotete på rommet syns jeg. Masse sorte, fulle søppelsekker, med klær som skal gis bort eller kastes. Vi har fått vite at tvillingene taes med keisersnitt uke 13, så ikke lenge igjen! Bestilt 7-seter, men bilen er ikke klar før i midten av april :( Så det blir nok litt shuttle kjøring den første tiden da vi har 2 barn fra før og ikke nok plass i den nåværende bilen til alle sammen :P Permisjonsøknaden leverte jeg for 2 dager siden :) Nå gjenstår søknad om foreldrepenger som skal sendes NAV :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...