Gå til innhold

Flere som har planer om eller forsøker å lage et spesielt kjønn for tiden?


Villavida

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei

Etter 3 fantastiske jenter, har vi gått mer inn for å prøve å se om vi faktisk kan få gutt. Sex dagen før eggløsning. Nå er vi spent på om det faktisk har noe å si 😀

Endret av tøysesara
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan går det, jenter? Er det noen som har blitt gravide og lurer det seg noen resultater?😊vi begynner prøvinga neste måned og jeg gleder meg. Kjenner at det spiller ingen rolle hva det blir, gleder meg bare masse til forhåpentligvis å oppleve å få en til❤️

Lenke til kommentar

Vi startet denne mnd, og kan vel teste i midten av neste uke. Men skal vel noe til at den sitter på første forsøk, spesielt siden vi stoppet tre dager før el. Spennende tid! 😊

Lenke til kommentar

Isj, tante rød melder sin anmarsj 😞 Regnet ikke med det skulle gå på første forsøk, men blir litt skuffet likevel.

Det jeg har gjort og skal fortsette med er å ta kalsium og magnesium tabletter, drikke mye melk og juice for å få sur ph verdi i kroppen, og ta Lactal vaginalkapsler. Og stoppe med sex 3 dager før el. Huff, dette kan ta tid, ikke noe for tålmodigheten min! 😁

Lenke til kommentar

Annonse

Takk forresten 😊 lykke til til deg også, er jo like før for deg også 😊 Har du tenkt å prøve å påvirke noe? 😊

Lenke til kommentar

Takk!

Uff ja, forstår at dette tar på tålmodigheten. Synd det ikke fungerte på første forsøk, regner med å måtte prøve noen runder her og, ettersom man jo unngår de fruktbare dagene.

Vi tenkte å påvirke litt, hadde vært gøy hvis det hadde fungert:) Kjøpt Vivag vaginalkapsler, stoppe 3 dager før, ellers spiser både jeg og samboer mye melkeprodukter, juice etc. Er masse info der ute som påstår kan påvirke ph i kroppen, så prøver å følge det. Har også begynt å ta Kalsium og magnesium, men leste nettopp at dette er med på å gjøre ph mer basisk?.. velvel. Ellers er det jo morsomt å lese disse kjerringrådene og fødselskartene, om det har noe i seg eller ikke vet jeg ikke, men vi har det litt gøy med å lese å se om det er noe vi kan prøve.:)  Tror vel ikke det er mange prosent sjanse mer man kan påvirke, men noe er det vel:)

Lenke til kommentar

Ja jeg leste også at kalsium og magnesium gjør kroppen basisk, men det påstås jo også at disse er de viktigste mineralene som øker sjansene for jente. Så jeg kjører på det. Ikke så lett å vite hva man skal følge og ikke av tips og råd... 😊

Lenke til kommentar

Hmm, ja du sier noe.. Da kjører jeg på det også:) så tror jeg at jeg må slutte å lese rundt, for blir helt tullerusk av alle råd ja:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvordan går det hos dere? Merker det sliter på tålmodigheten når vi stopper tre dager før el. Hjelper jo ikke når venninna som planen var å time graviditet med testet positivt i dag. Bare føler at det aldri kommer til å gå når vi stopper tre dager før... 😓

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Samme her... Mannen var borte siste 5 dagene før el, så her ble det også en mislykka pp.. Ser at dette kommer til å ta tid når man unngår de fruktbare dagene...😁

Lenke til kommentar

Når er neste el for deg da? Her er det neste helg. Tror vi skal prøve å stoppe to dager før el denne gangen. Så er jo et tips at mannen tar et varmt bad før sex for å drepe gutte cellene som tåler mindre varme enn jente cellene, så tenkte å hive han i boblebadet siste kvelden 😜

Lenke til kommentar

Annonse

Haha😂god ide! Vi reiser til Frankrike ca rundt neste periode, så lar upaseuriserte oster og vin vinne denne runden og prøver igjen om en syklus tenkte vi..

Lenke til kommentar

Hmm, det kan jo kombineres da. Vin bidrar til sur ph verdi i kroppen som ikke er et ideelt miljø for guttecellene, men de mer hardføre jentecellene overlever i dårligere miljø. Det samme gjelder ost og melkeprodukter. Så her skal det nytes rødvin i helga! 😉

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Haha, sant det! Nå har jeg ostifisert meg og latt meg marinere i vin, klar for runde 2😃 hvordan går det med prøverne? Noen positive svar enda?

Lenke til kommentar

Høres bra ut! 😉 Her ventes det på EL, regner med om et par dager. Har et lite dilemma med meg selv om når jeg skal kneppe igjen for sex. Er så utålmodig at jeg helst skulle vært gravid for tre mnd siden. Så det sitter langt inne å kutte ut sex nå for å prøve på jente, og bli skuffet og angrende når TR kommer om et par uker... Så vi blir vel å kjøre på et par dager til. Hva er din strategi? 😊

Lenke til kommentar

Så hærlige dåke e!! :-)

E prøvar her og. Vi har litt lyst på jenta så vi har ein av kvar. Men har jo ikkje lyst te unngå di fruktbare dagane heller :-D Kjempeutålmodig allerede før vi e begynt :-D

Lenke til kommentar

Så gøy det er flere av oss!:) haha, ja nei ikke lett å vite hva man skal gjøre, kjenner tålmodigheten sliter ja.. Virker så utrolig lenge til en evt baby... Vi prøver vel å stoppe 3dager før litt til, så få vi se... EL om noen dager så får se om det går denne gang.. Oppdater hvordan det går a jenter, tanker og erfaringer, utrolig hyggelig å følge dere!:)

Lenke til kommentar

Trur nok da maks blir to daga før eggløysing vi stoppe. Litt fordi da egentlig ikkje betyr noko. Sjøl om da hadde vore kjekt altså. Men mest fordi da helst sku sete ei spira akkurat i da vi bestemte oss for å prøva på ein te :-D

Lenke til kommentar

Hei, så hyggelig at vi er flere! 😃

Fant en gammel tråd på forumet til babyverden tror jeg det var, som heter "slik klarte vi å lage jente". Hun skriver at hun ikke brydde seg så mye om timing for det hadde hun prøvd to ganger og begge ble gutt. Hun hadde veldig fokus på ph verdi i kroppen og dermed kosthold. Så jeg prøver den varianten. Hvordan er deres sykluser? Mine er såpass ustabile at det ikke er lett å forholde seg til dette med timing. EL har vært på dag 16 de to siste mnd, men dag 18 og 19 før det. Er på dag 15 i dag men negativ el-test. Men 4 dag med murring. Ikke slim. Så får se når den dukker opp denne gangen...

Veldig hyggelig å følge dere også! Fint å ha noen å dele ting med. Tror man må være i samme situasjon for å skjønne dette med å ønske seg et spesielt kjønn.

Lenke til kommentar

Koss gikk da me el villavida? Rekne me eg kanskje har i dag. Hadde positiv el-test i går og dagen før. Kjenne ingenting då men.

Må innrømma at her stikke ikkje ønsket så djupt. Hadde bare vore kjekt me ein av kvar liksom. Blir nok ikkje skuffa.

Lenke til kommentar

Tja, hadde positiv test på lørdag, negativ både fredag og søndag. Tempeskjemaet ser ut som et sikksakk mønster, så det får jeg ikke noe fornuftig ut av. Hatt sex hver kveld tom lørdag. Så får vi se 😊

Kjører du på hver dag for tiden da? Lykke til 😊

Lenke til kommentar

Spennende jenter! Her var det positiv EL fredag/lørdag, men stoppet på onsdag så får se om den sitter🙈kjører på med "surt" kosthold, så håper den sitter, for tåler dårlig så mye melk og grapefruktjuice😃 blir spennende for oss alle om et par uker da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...