Gå til innhold

Flere som har planer om eller forsøker å lage et spesielt kjønn for tiden?


Villavida

Anbefalte innlegg

Må si jeg savner spiralen bittelitt for da hadde jeg ikke mensen, men nå... Gosh! Kjennes ut som 3 år med mens kommer ut. Haha! Sorry for detaljer. ;)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Kjekt å høyra at gleden øve lillebror har sett seg Villavida! Kor tid e termin? Eller. Får du planlagt keisersnitt kanskje??

 

Det er nok bortfallsblødning, og ikkje menstruasjon du har nå hera. Uansett umulig å tippe på koss syklusen din er rett etter avslutta hormonprevansjon. Men det pleier gå snart før ein er i normal syklus igjen sidan det er så lite hormoner i spiralen. Søster mi hadde positiv test to veker etter fjerning av spiral. Men ho hadde ikkje bortfallsblødning då.

Hehe, måtte googla swaying men da gikk visst ikkje :D

 

Litt gal vil eg påstå du e Nilee :P Eg sjekka fødselskartet på to appar eg brukte første svangerskapet. Det eine stemte og det andre stemte ikkje.. Så eg sjekka ut litt. Det ser ut til at det fantes eit slikt originalt fødselskart, men at det er blitt laga så mange andre i etterkant at det vil bare vere å leite fram eit nytt et om ikkje dei andre stemmer..

 

Tøtto kom i full fart på mandag ette igangsetting med drypp. Akkurat som sist. Dei tok vatnet først begge gangene, men det ga ingen rier. Riene kom med ein gong etter dryppet var skrudd på. Utrulig deilig å ikkje ver gravid lengre! Veldig godt å vera heimigjenkommen og sjå kor forelska storebror e!! Vi har såklart dei to nydeligste ungane i heile vie verden!! :D <3

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye, Katta!! Godt å høre at alt har gått bra!!

Ha, jeg er nok litt gal😜Satser på å kjøre på til sommeren. Håper på en 2017 snuppe🌞 Kos deg med den lille!!

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye Katta82! 😊🎈

Åhh, gleder meg til å få den ut i verden jeg også, rett og slett hater å være gravid! Har planlagt ks 20. juli, 10 dager før ul termin.

Kos deg med vår-babyen, er jo perfekt tid å få den på 😊

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Annonse

Vi skal starte denne prosessen nå i januar og det kunne vært fint å ha noen i samme båt å dele tanker og erfaringer med. Vi skal prøve å påvirke naturen litt for å forsøke å få jente nå etter to gutter. Er vi flere?

Hei Vi har 4 gutter, nå tenkte vi skulle sørge for å få 1 jente. Men usikker på hvor det er best og hvor det er mulig utenom USA så det du hadde skrevet, tenkte derfor å spørre om deres erfaring og hvordan det gikk og hvor dere gjorde det..

Hadde satt stor pris på det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Har ikke fått lest alt men vi har 4 gutter og ønsker veldig 1 jente.

Har bare funnet i statene som blir langt og veldig dyrt, ser det er flere her med erfaring og informasjon om hvor det er bra osv

 

Kunne noen vær så snill og gitt meg litt råd hvor og hva koster det og er det sikkert???

 

takker masse på forhånd..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.

 

Har ikke fått lest alt men vi har 4 gutter og ønsker veldig 1 jente.

Har bare funnet i statene som blir langt og veldig dyrt, ser det er flere her med erfaring og informasjon om hvor det er bra osv

 

Kunne noen vær så snill og gitt meg litt råd hvor og hva koster det og er det sikkert???

 

takker masse på forhånd..

Du kan velge kjønn ved IVF på Kypros og i Tsjekkia. Hvis du går inn på sidene www.genderdreaming.com vil du finne mye informasjon.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
På 1.1.2015 den 21.30, Nilee76 skrev:

Ja! Har nettopp fått med samboer på en tredje og vi tenker å prøve å påvirke for å få en jente siden vi har to skjønne gutter. Litt skummet men også utrolig gøy. Tenker å prøve Dr. shettlers metode når det gjelder timing 5-3 dager før eggløsning, diett etc. Vi begynner nok ikke før tidligst mars, men deler gjerne og er utrolig interessert i å høre hva dere gjør for å påvirke:) hvor gamle er deres gutter?

Hei hvordan gikk det med dr shettelers metode? 

Lenke til kommentar

Gutt sex på eggløsningsdagen. Eller 12 timer etter første smiley på eggløsningstest. Spis masse salt mat, få opp ph i kroppen, basiskematvarer.  Kutt ut søtt.. drikk masse sitron vann. Det gjør kropp basisk. Fyll opp kroppen med vitaminer. Ikke tren cardio, men styrke. Spis masse bananer ting som inneholder pottasium.. Evt om du vil være litt mer ekstrem så kan du putte litt eggehvite ikke plomme men det hvite opp i dåsa. Det gjør det basisk. Ikke farlig.  Ingen bakterier i det hvite. Jeg har forsøkt på gutt denne gangen etter 3 jenter.  Blir spennende å se om det funker. Også holde seg unna kalsium og magnesium. Matvarer som inneholder dette og vitaminer er no no. Spis masse poteter, tomat osv. Høyt saltinntak. Lykke til ❤❤

Anonymkode: 1eeef...c2d

Lenke til kommentar

Jeg ville også fulgt månetegnene. De har vist seg å være 98% korrekte. Stemte på alle mine da jeg vet eksakt eggløsningstidspunkt. 

Anonymkode: 1eeef...c2d

Lenke til kommentar

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gutt sex på eggløsningsdagen. Eller 12 timer etter første smiley på eggløsningstest. Spis masse salt mat, få opp ph i kroppen, basiskematvarer.  Kutt ut søtt.. drikk masse sitron vann. Det gjør kropp basisk. Fyll opp kroppen med vitaminer. Ikke tren cardio, men styrke. Spis masse bananer ting som inneholder pottasium.. Evt om du vil være litt mer ekstrem så kan du putte litt eggehvite ikke plomme men det hvite opp i dåsa. Det gjør det basisk. Ikke farlig.  Ingen bakterier i det hvite. Jeg har forsøkt på gutt denne gangen etter 3 jenter.  Blir spennende å se om det funker. Også holde seg unna kalsium og magnesium. Matvarer som inneholder dette og vitaminer er no no. Spis masse poteter, tomat osv. Høyt saltinntak. Lykke til ❤❤

Anonymkode: 1eeef...c2d

Gi oss tilbake melding om d har funka ♥️. Skal også prøv😊

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde en mislykket forrige året så nå har vi tre jenter. Gravid igjen og får vite om 5 uker. Ber og håper ❤ 4 jenter er liksom nok til at de fleste kommer sikkert til å le av oss 😢 Uff.. 

Anonymkode: 1eeef...c2d

Lenke til kommentar
På 3.1.2018 den 12.51, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde en mislykket forrige året så nå har vi tre jenter. Gravid igjen og får vite om 5 uker. Ber og håper ❤ 4 jenter er liksom nok til at de fleste kommer sikkert til å le av oss 😢 Uff.. 

Anonymkode: 1eeef...c2d

Ååå håper d blir gutt denne gangen♥️ Du må gjerne skriv til oss om hva det ble:-) 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det skal jeg gjøre ❤️ 10 uker så vi tenkte å ta tidlig ultralyd rundt uke 13.. Nesten så jeg ikke tør å vite 😜 Men det er uansett den siste.. ❤️❤️👍

Anonymkode: 1eeef...c2d

Lenke til kommentar
På 19.1.2018 den 1.12, Anonym bruker skrev:

Det skal jeg gjøre ❤️ 10 uker så vi tenkte å ta tidlig ultralyd rundt uke 13.. Nesten så jeg ikke tør å vite 😜 Men det er uansett den siste.. ❤️❤️👍

Anonymkode: 1eeef...c2d

😍😍

Lenke til kommentar

Er dette seriøst? Finnes det forskning som kan backe opp om dette med at man kan påvirke hvilket kjønn man får? Mener ikke å være dømmende, er bare noe skeptisk til det og samtidig nysgjerrig. Det høres litt spesielt ut. 

Anonymkode: 9f272...0a2

Lenke til kommentar
På 4.2.2018 den 8.29, Anonym bruker skrev:

Er dette seriøst? Finnes det forskning som kan backe opp om dette med at man kan påvirke hvilket kjønn man får? Mener ikke å være dømmende, er bare noe skeptisk til det og samtidig nysgjerrig. Det høres litt spesielt ut. 

Anonymkode: 9f272...0a2

Det er bevist at x- og y-ene svømmer litt ulikt og at guttene svømmer fortere, men har litt dårligere utholdenhet. Jentene svømmer saktere men holder ut lenger. Man kan i svært liten grad påvirke dette ved å ha sex 4-5 dager før forventet eggløsning ved ønske om jente og på eggløsningsdagen dersom man ønsker gutt ☺️ Husker ikke hvor mange prosent det var snakk om, men var sånn 1% eller noe.

Anonymkode: 9b261...39f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...