Gå til innhold

Kort presentasjonstråd, hvem er vi?


Leirha

Anbefalte innlegg

Jeg er fra Stavanger,
er 35 år, samboer er 33år.
Dette blir 4 fjerde barnet mitt, tredje hans.
Alderen på ungene er 2år, 6år og 17år.
De er alle gutter.
Termin med fjerdemann er 1august, men regner med h*n kommer litt senere, siden alle er født over termin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Sørumsand, flyttet nylig fra Oslo:)

Er 26 år og har en datter på 2 år.

Bor sammen med pappaen og han er 31 år.

Termin i slutten av juli/beg av august og er veldig spent.

Rart og oppleve dette igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ifra Kristiansand og er 26år og har en samboer på 35år. 

Dette er første gangen vi har prøvd og det ble jammen med blinkskudd på første forsøk, 

så i går fant jeg ut at jeg har termin den 31august  :hjerter:

Jeg gleder meg sååååå mye  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år fra Trøndelag, gift på 10. året :) Dette er nummer fire, de andre er snart 2, 8 og 10 (samme mann). To gutter og en jente, så hadde vært moro med en jente ;) Det kom litt brått på, men vi bretter opp ermene og går på :D

Termin 13.8, men har født alle de andre før termin (fra 7-21 dager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Sandnes. Er 31 år. Giftet meg i sommer med min mann på 35 år. Vi har en datter sammen på 4 år. Termin er 23.8, tør ikke glede oss helt enda, det er jo så tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frå Hordaland, 38

Gift, har ei lita snuppe på 1,5 (mai 13)

Har mista to gongar i 2014, håpar på at alle gode ting er tre!!

Førebels termin 31.8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ved marka i Oslo med mann og barn på 8 og 10.

Er 42 og har prøvd i 3,5 år. Hatt en tidlig sa i 2013, to i 2014 og håper denne blir der den skal!

Foreløpig termin 31.8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ved marka i Oslo med mann og barn på 8 og 10.

Er 42 og har prøvd i 3,5 år. Hatt en tidlig sa i 2013, to i 2014 og håper denne blir der den skal!

Foreløpig termin 31.8.

Yey Cayenne, det var jo fantastisk!!!! :D Nå ble jeg glad :)

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29år og bor i Fredrikstad sammen med mannen min på 31år. Vi giftet oss ifjor sommer, og bebis satt på 2.forsøk. Dette er førstemann hos oss og vi gleder oss så masse! Er 6+4 idag og krysser fingre for at alt sitter fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og bor i Skedsmo sammen med min flotte samboer på 30. Dette blir vårt første barn. Klaffet på første forsøk, så nesten redd for at det er for godt til å være sant, men føler meg tryggere på at det skal gå bra for hver dag som går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Leihra! Fått sterk strek for første gang på 9 år, så nå håper vi den sitter. :D

Ja jeg heier virkelig på deg  :danse: 

Virkelig gledelig nyhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Kristiansand, er gift og er 30 år. Vi har ei datter på snart 3 år, og er veldig klar for nummer 2:-)

Snuppa ble født i uke 31, så håper jeg får gå løpet ut denne gangen:-)

Positiv test lille julaften, 2 dager etter forventet mens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Vestby i Akershus, er 29 år og gift. Førstegangsgravid etter 6 mnd prøving, så ingen erfaring, men masse nerver for at ting ikke skal gå bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 28 år og bor i Rælingen.

Er gift og har en gutt på 4 år.

Er gravid for femte gang, så nå ser det ut som at spiren sitter :) har vært prøvere i 9mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 43 år og venter vårt 3.barn.

 

Har forsøkt på 3.mann i mange år, og har hatt utallige SA. Denne gangen ser det veldig fint ut. Fått resultat fra duotest i dag, som var veldig bra, så nå tør vi endelig senke skuldrene litt.

 

Har 2 barn på 7 og 15 år fra tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 år og venter vårt 3.barn.

 

Har forsøkt på 3.mann i mange år, og har hatt utallige SA. Denne gangen ser det veldig fint ut. Fått resultat fra duotest i dag, som var veldig bra, så nå tør vi endelig senke skuldrene litt.

 

Har 2 barn på 7 og 15 år fra tidligere.

Så gøy at vi er flere "gamle"! :D Hvor bor du? Jeg bor i utkanten av Oslo.

Har også hatt tre sa de siste årene, men det har vært i uke 4 og nå er vi i uke 10. Har sett et bankende hjerte, men gruer meg fælt til ul og resultatet av duotesten om to uker! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år, og er samboer med min 38 år gamle ridder :D

Bor rett utenfor Bergen.

Har hatt veldig vansker med å bli gravid. 6 MA/SA og mistet 2 tvillinger.

Vi kan visst kun få jenter har legene sagt, så ingen overraskelses-ultralyder.

Har en jente på snart 2,5 år, og en liten tøtte på 8 mnd. Har termin rett før eldste fyller 3 år, så blir 3 barn på 3 år :hoppendeglad: . Minstemann ble til ved ivf, mens hun jeg har i magen har blitt til ved hjelp av hormonkurer.

Ellers jobber både gubben og jeg i hotellbransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 43 år og venter vårt 3.barn.

Har forsøkt på 3.mann i mange år, og har hatt utallige SA. Denne gangen ser det veldig fint ut. Fått resultat fra duotest i dag, som var veldig bra, så nå tør vi endelig senke skuldrene litt.

Har 2 barn på 7 og 15 år fra tidligere.

Så gøy at vi er flere "gamle"! :D Hvor bor du? Jeg bor i utkanten av Oslo.

Har også hatt tre sa de siste årene, men det har vært i uke 4 og nå er vi i uke 10. Har sett et bankende hjerte, men gruer meg fælt til ul og resultatet av duotesten om to uker! :o

 

Godt noen trekker gjennomsnittsalderen opp ;)

 

Og husk alder er bare et tall :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er 27år og venter vårt første barn den 31august <3

Vi bor i kristiansand og det klaffet på første forsøk, så vi gleder oss masse :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er helt ny her på forumet, så prøver meg fortsatt frem med hva som er hvor osv.. 

 

Blir 28år i år, samboer blir 30år og vi venter første barn 22.August. 

Bor i Oslo. 

 

Har ingen venner eller kjente som har eller venter barn, så dette er veldig nytt og spennende, håper derfor å få kontakt med noen her. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er helt ny her på forumet, så prøver meg fortsatt frem med hva som er hvor osv.. 

 

Blir 28år i år, samboer blir 30år og vi venter første barn 22.August. 

Bor i Oslo. 

 

Har ingen venner eller kjente som har eller venter barn, så dette er veldig nytt og spennende, håper derfor å få kontakt med noen her. :)

 

Hei!

 

Jeg er også helt ny her på forumet og har ingen venner som har eller venter barn selv. Hadde vært veldig kjekt med noen å utveksle erfaringer og tanker med :)

 

Samboer og jeg blir begge 31 år i år. Jeg er fra Nittedal, han fra Asker. Vi bor i Røyken, men blir nok en del turer til Oslo i permisjonstiden. Har termin 24. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...