Gå til innhold

Pa-ching!!! Lilja in da house!!!


lilja70

Anbefalte innlegg

En liten katt hviska meg i øret at her fremdeles er liv? -At Luten er tilbake? At mine facevenner fremdeles krangler - selv om jeg har vært ute irl? Hva??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yo! Hvis luten er her, har hun kledd seg ut. Noen kranglere igjen, om de er facevenner av deg vites ei... Men vi tar gjerne mot fler! Nye som gamle - For tiden gjelder det å jule hverandre opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten katt hviska meg i øret at her fremdeles er liv? -At Luten er tilbake? At mine facevenner fremdeles krangler - selv om jeg har vært ute irl? Hva???

 

Er det du som er kattehviskeren?!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luten er vel kanskje på den andre siden av "berlinmuren" de har laget for oss her inne? Betalsiden forum+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luten er vel kanskje på den andre siden av "berlinmuren" de har laget for oss her inne? Betalsiden forum+.

Usjameg. Berlinmuren blir litt been there done that for min del. -Med mindre de har servering? Cover charge er jo akseptabelt hvis der er rødvin og god musikk, kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før internett, ja:-) Der sa du noe...det er sa ikke lenge siden?????

Nei, det var nå nettopp. Enten det eller så holder jeg meg sabla godt. Du også, forresten. Jeg husker nicket ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhei. Jeg er både på den ene og den andre siden av muren, funker like greit begge deler, fri bar over hele fjøla! :)

 

Jeg har bare ikke like mye tid til å henge hverken her eller der siden permen tok slutt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Herlighet her skjer det ikke mye!!! To og en halv måned og innlegget mitt er fremdeles midt på framsida? Jeg skulle jo liksom bli flinkere til å sjekke innom igjen, men hva er vitsen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...