Gå til innhold

Lei av kvalme!


Krumelur

Anbefalte innlegg

Er fullt klar over at jeg har en mild utgave av kvalmen, og at mange har det myye verre, men begynner å bli litt lei. Har en uavklart arbeidssituasjon og må derfor bare tyne meg på jobb uansett. Denne uka har jeg vært vikar på et nytt sted, ikke akkurat kult når de kvalme- og trøtthetsbygene kommer og man egentlig skulle vist seg fra sin beste side... Skal bli godt når man kan si det, så man slipper å late som om alt er bra til enhver tid! Håper forsåvidt kvalmen har gitt seg innen det er aktuelt å offentliggjøre det ;) Bare et lite syteinnlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår godt at du er lei, spesielt når du er vikar på ett nytt sted! Men det er i det minste ett veldig positivt for at graviditeten skal gå bra :) Jeg er kjempe glad vær morgen jeg føler meg kvalm for tiden, men så er jeg også veldig heldig med at det som regel roer seg utover dagen.. :) også har jeg en veldig hyggelig sjef og en kollega som vet om det, og de er veldig forståelsesfulle. Er det sånn att det ikke er noen på jobb du kan fortelle det til? Det hjelper ofte at noen andre vet om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen din blir bedre snart :)

Mulig det hadde vært en god ide som Julie-15 foreslår, og si i fra til noen på jobb hvis det er mulig.

Jeg informerte sjefen og kollegaen min ganske tidlig. Men det var fordi jobben min også innebærer at jeg innimellom må blande lakk. Løsemiddel og gaviditet er ikke en anbefalt kombo, så jeg måtte få fritak fra denne delen. Men i ettertid er jeg veldig glad for at de visste det, for jeg hadde problemer med å få fullført utkjøringen (kjører ut deler to ganger for dagen) noen gangen fordi jeg ble så dårlig.

Men uansett, lykke til og håper formen kommer seg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så enig. Utrolig kjipt å være akkurat så kvalm at du egentlig ikke har lyst til å gjøre noenting som helst.. Jeg innser at jeg ikke har spesielt sterk kvalme jeg heller, har for eksempel til gode å kaste opp (heldigvis), men det er ganske crap likevel. Får ikke i meg mye mat tidlig på dagen og da blir utmattelsen enda verre også.. Håper det roer seg snart, er 8+0 idag.. Føler med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vært en smule bedre de siste dagene. Er helt utslitt om ettermiddagene da. Litt småkvalm om kvelden stortsett, men ikke så ille som det var i et par uker. Klager ikke på det! Ni uker i mårra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 11+1. Og formen har blitt betraktelig mye bedre de siste dagene!! Brekker meg litt nå å. Følsom på lukter!usj.

Men er i full jobb igjen. Var hjemme fra jobb i 1 uke. Døds sliten og kjempe dårlig form ;-(

Krysser fingrene for at formen din blir bedre også!

Jeg fortalte det til ei på jobben ganske tidlig. Jobber i bhg. Så mye lukter å æsj der som jeg ikke har klart etter jeg ble gravid;-p da er det greit å ha noen som kan hjelpe seg;?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er 11+2 sliter med oppkast, svimmelhet og vektnedgang, full oppfølging av lege :)

Har vært sykemeldt 2 uker, og fikk 2 uker til pga det ..

Har en jobb som inngår 5 timer uten pause og konstant ståing, og da går det ikke når man spyr og svimlende hele tiden :)

Håper dere andre er i formen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...