Gå til innhold

Høy hcg?


Gjest ssjuni15

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var vel ganske høyt ja, men HCG er jo kjempeindividuelt fra person till person da.

Jeg hadde 340 på 14 DPO og 1376 på 18 DPO, og jeg er gravid med tvillinger. legger ved link hvor du kan lese HCG tallene. Her kan du se både på enlinger og tvillinger. Er du gravid ved IVF siden du måler HCG? Satt inn flere embryoer i tilfelle?

http://www.betabase.info/chart/basic/twins

Lenke til kommentar

Hadde 802 15 dpo (4+1), antall dager dpo er helt sikkert da vi hadde ivf. 17 pdo var det faktisk bare 1100, teknisk sett en veldig lav stigning. Derimot var det 13 000 fem dager senere, så det er tydelig at stigningen ikke er helt etter boka bestandig.

Men et par friske tvillinger var det, og nå er de seks måneder gamle :)

Lenke til kommentar

Annonse

  • 6 måneder senere...

Nå er jeg litt usikker på hva dette betyr... Målte hcg til 700 15dpo, og til 2000 17dpo. noen andre som har hatt lignende verdier?

Var det tvillinger?:) Jeg målte 1670 17dpo og 3380 19 dpo, etter IVF med tilbakesettelse av 2, så er spent!

Lenke til kommentar

 

Nå er jeg litt usikker på hva dette betyr... Målte hcg til 700 15dpo, og til 2000 17dpo. noen andre som har hatt lignende verdier?

Var det tvillinger?:) Jeg målte 1670 17dpo og 3380 19 dpo, etter IVF med tilbakesettelse av 2, så er spent!

Det høres ut som to, ja! Jeg hadde hcg på drøyt 600 16 dager dpo om jeg har regnet rett) og det er tvillinger 😉

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må hive meg på her og! Målte hcg på dag 14, da var den på 750. Ser det altså er høyr. Venter i spenning på om det er en eller to! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...