Gå til innhold

Har virkelig bytte av far så mye å si for formen? Eller er jeg bare gammel? ;)


Krepsen :)

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg! Har to barn fra før av, en gutt og en jente. Var ikke dårlig en dag i løpet av de to andre svagerskapene, men nå?? Konstant trøtt og sliten, kvalm, masse strekninger og reagerer voldsomt på enkelte lukter. 

Denne babyen har en annen far enn de to første. Kan det virkelig ha noe å si for formen, eller er det bare alderen? ;) Er 6 år siden jeg gikk gravid sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ikke kvalm et sekund fa jeg gikk med forrige, og var heller ikke spesielt trøtt. Nå er jeg kvalm og føler meg konstant utslitt. Samme far her. Så tror ikke nødvendigvis det har med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det er med dette svangerskapet. Vet at de ofte er forskjell på svangerskapene når en f.eks har fått en gutt og så bærer en jente. men siden jeg har både en gutt og en jente fra før av, kan det ikke være det som er grunnen.

Blir sprø av dette. Er bortskjemt med superlette svangerskap. Det er tydeligvis payback time ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super form i mitt første svangerskap.

Kvalm å uggen denne gangen. Æsj.

var ikke dette jeg planla....:-) har ikke tid til å være dårlig å hjemme fra jobb nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merkelig at det skal være så stor forskjell på svangerskapene. Er kvalm og uggen 24/7, og kunne sikkert sovet i en uke (hvis man ser bort i fra alle tissepausene ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. jeg synes også det er rart! Er spent på OUL . Håper vi får se kjønnet da! Har ei jente 1,5 år fra før ;-) holder litt på gutt denne gang. Men det er kun fordi at svangerskapene har vært totalt forskjellig frem til nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også tenkt at det kan være forskjellig kjønn. Har en gutt fra før, så hadde jo vært litt stas med jente :) Selv om det ikke egentlig betyr noe. Hadde  også veldig høy hcg, det kan visst også være tegn på jente. Men jeg tror egentlig at jeg hadde det forrige gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...