Gå til innhold

Takk for meg


Celcius73

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på UL, og livmoren var tom :(

 

Litt overrasket, men samtidig var det noe som ikke stemte med symptomene mine.

 

Har tatt en hcg prøve og skal ta en ny neste uke. Men kroppen har nok ordnet opp i det selv. Lite å gjøre med.

 

Ønsker dere alle sammen lykke til videre på en fantastisk reise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å lese ;-( hvordan merket du det på deg?

Sier som julie-15 du virker som en bra person;). Å håper så indelig det klaffer for dere igjen! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trist celsius! Synst du virker som en fantastisk person! Ønsker deg alt godt videre :)

 

 

Så trist å lese ;-( hvordan merket du det på deg?

Sier som julie-15 du virker som en bra person;). Å håper så indelig det klaffer for dere igjen! Klem

Takk :hug:

 

Jeg trodde jeg skulle takle det greit i går, men sleit veldig på jobb i går :( Men det hjalp godt å få snakket med mannen da jeg kom hjem.

 

Jeg vet ikke om vi kommer til å prøve igjen. Vi har ikke snakket om akkurat det. Vi var enige om at vi skulle slutte med to, selv om jeg gjerne ville ha en til, respekterte jeg mannen min sitt ønske om å stoppe. Men han hadde jo begynt å glede seg, han også...

 

Det som gjorde at jeg hadde mistanke, var at jeg aldri ble kvalm og at jeg ikke kjente voksesmerter i livmoren, dessuten forsvant mange symptomer etter hvert. Nå er det bare å vente på at neste mens skal komme. Jeg håper den blir "snill" med meg.

 

Så får vi bare se hva som skjer.

 

Takk for at dere leste tråden min :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...