Gå til innhold

Presentasjon, hvem er vi?


Mamma2013.2015

Anbefalte innlegg

 

24 år.

Samboer på 24 år.

Datter på 18 mnd.

Bor på gård

Har hund og katt

Jobber som ped.leder i bhg. 100%

Bor og kommer fra trøndelag.

 

Spiren i magen er 9+1 i følge mens termin:-)

(Mener selv jeg er en uke tilbake)

 

Vi gleder oss masse til å bli en familie på 4. Og er spent på hva som gjemmer seg i magen :-)

Skal på tidlig UL 23 desember. Klarer nesten ikkd vente.. Har ikke noe tro får at jeg er gravid før jeg får det bekreftet på UL. Tross MASSE symptomer :) vis alt er tipp topp da. Velger vi nok å si det til besteforeldrene på julaften! Verdens beste julegave💑🎄🎋🎁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente på 24

Samboer på 33 (mann)

Bor i Oslo

Ingen barn fra før (men to katter og en hund)

Tar min master i rettsvitenskap (juss) i april/mai neste år, akkurat i tide til spiren kommer i slutten av juli.

Skal på tidlig UL i midten av desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år, blir 37 innen termin.

Samboer på samme alder, og vi bor i utkanten av Oslo.

Har en gutt på snart tre.

Holder på med siste året i en lærerutdanning (bachelor), videreutdanner meg fra tidligere yrke. Jobber i skolen ved siden av. 

Termin 19/7, var på ul 6+3 og så et blinkende hjerte. Skal tilbake annenhver uke fram til uke 12 pga gjentatte aborter, så neste er når jeg er 8+5, håper alt fortsatt er bra da :) Vi har prøvd over et år (med et par uhell på veien), så nå håper jeg vi kommer helt i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 år, babyen kommer før jeg fyller 42 år.

Er gift, har en gutt på 6 år og ei jente på 2 år, har også mistet en gutt rett før termin. Så dette er mitt fjerde svangerskap. Ikke planlagt.

Jobber deltid i varehandelen.

 

Termin. Min er 15.7, men har prøvd noen andre termin kalkulatorer og de sier termin 18. 7. Tror egentlig at det stemmer bedre.

 

Skal ha ekstra oppfølging pga dødfødsel, samt duotest pga alder. Har fått time til tidlig ul neste uke, da er jeg ca 8 uker. Sleit med å bli gravid i mange år før en lege fant ut at jeg hadde veldig lavt stoffskifte, pluss at jeg har hatt veldig god effekt av alternativ behandling. Har vært igjennom flere ivf forsøk, men bare et som det ble barn av. 3 svangerskap har vi klart selv!

 

Har født to premature barn tidligere, så sjansen er stor for at denne heller blir juni baby enn juli. Blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år, samboer med verdens beste- har et barn fra før på tolv år.

Vært gjennom to spontanaborter, så var på ultralyd allerede i uke syv, fantastisk følelse å se et lite hjerte banke. Har time Til neste ultralyd 12.12- da er jeg 12 uker på vei, kan nesten ikke vente!

Har ikke fortalt barnet mitt at det kommer en liten en til enda- vil vente til neste ul for å føle meg sikrere på at spira henger;)

Bor på sørlandet.

Termin 3.juli, men mitt første barn ble født tre uker før tiden- blir spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊

Jente 25år, samboer 26år.

Vi har en gutt på seks fra før og har endelig etter litt over to års prøving fått en ny positiv test. Vi har brukt 7doble og 2 triple pergotimekurer for at det skulle klaffe. Har egentlig time for forsamtale IVF på nyåret, men håper vi slipper det nå! 😊

Termin 24. Juli 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Jente 24 strax 25. Gift. Mannen er 26. Første graviditet. Gikk på første forsøk på prøverør. Bor utenfor Bergen i rekkehus med hund. Skal på første kontroll på ivf klinikken 11.12 og til jordmor 2.1

Termin. Ca 27 juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27år og kommer fra Trøndelag. Samboer er 31 år og sammen har vi en gutt på 1,5år og en katt ;)

 

Terminen er 3. juli, skal på UL 18 desember. Er veldig spent. Sønnen min kom nesten en mnd før termin, så blir spennende å se om denne lille holder seg i magen litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) Jeg er 31 år, mannen er 29. Dette blir begges første barn. Bor i Buskerud. Jobber full stilling som sykepleier. Menstermin er 28 juli, skal på tidlig UL denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! 

Jeg er 29år, mannen er 36 år. Har en felles sønn sammen som er født i 2012 og har to bonusgutter boende her annenhver uke :) Bor i Sogn og Fjordane, på boligfelt. Er 7 + 1 i dag og termin 26.juli. Skal ha kontroll hos lege på nyåret! Vi gleder oss masse til sistemann ankommer og jeg skal nyte svangerskapet og bareseltiden til det fulle siden dette er siste gangen for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!  :rolleyes:

 

29 år og første gangsgravid. Samboer 41. Vi bor i rekkehus i Oslo sammen med vår 1 år gamle sjoko labbis =)

Er 7+4 i dag. Jobber 100% som sykepleier på Ullevål sykehus. Skal på UL på nyåret! 

Nyter graviditeten med alt den har å by på, gleder meg til å bli bedre kjent med alle her  :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 32, tredjegangs gravid. Har to barn fra et tidligere forhold.

Samboer er 29, dette er hans første barn.

Vi bor Voss.

Termin er 11 juli. Er 9+1. Skal på tidlig UL 29.12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22, og samboeren min er 28 😊 Har akkurat flyttet tilbake til hjembyen min etter å ha tatt bachelor som bioingeniør, og begynner på medisinstudiet i Bergen høsten 2016 (måtte forskyves ett år pga. pianøtten vår i magen 😄). Første gang jeg er gravid, satt etter to prøveperioder. Er i dag 9+1, termin i midten av juli 💕 Har allerede vært på to tidlige UL'er, og skal på neste 13 januar. Har masse symptomer, og vi gleder oss ufattelig mye til tiden fremover 😊 Blir spennende å følge med på dere også!

Endret av medfram
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år, gift, 2 barn, førskolelærer som søker nytt beite.

Det blir 2,5 år mellom eldste og yngste (siste) - hektisk og gøy! :)

Svært få symptomer denne gangen mot de to forrige. Nesten så jeg tviler, til tross for tidlig ul hvor vi så et bankende hjerte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 33, gift med min kjekke engelskmann (gjennom 9 år) og har en sønn på fire. Vi har to små uoppdragene hunder☺️🐺🐺

Bor i forekomster leilighet i Oslo og videreutdanner meg til å bli terapaut. Graviditeten var planlagt. Mensentermin er 11.juli.

Endret av Streisand
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 30 i mars, samboer med Thomas på 30. Sammen har vi en staff ved navn Biffen. Han blir nå tre år! Bor i Akershus. Vi har termin 29.juli. Vårt første langt fra planlagte spire. Men vi gleder oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fyller 25 og er utdannet førskolelærer, dette blir tredje barnet i flokken vår😊 mine dine og våre💕 en på 5, 3 og lille spiren i juli!

Bor i enebolig i Buskerud😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år denne med og samboer med en på 25 :)

Vi var litt prøvere, men fikk en knusende beskjed i april at vi kom til og slite med å få barn, vi tenkte ikke noe mer på det.

En dag når jeg var på legevakten med forstoppelse fikk vi vite om spiren i magen :) hehe ..

Fikk sett bebisen på lørdag så termin er rundt 20 juli, første barnet :)

Bor også med to beagler og en staff, heldigvis har de en kjempe stor hundegård så de ikke blir oppi bebisen :)

Bor i vest-Agder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei

Jeg er 26 år og gift med mann som er 32

Bor i grenland

Dette blir vårt første barn :)

Termin er 12 juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller 25 når barnet kommer og er utdannet baker. Samboer er 28. Bor i tromsø me en liten hund. Dette er våres første barn! Vi gleder oss :) termin 24juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 34 år og gift. Bor i Bærum, er utdannet interiørdesigner. 

Har en sønn som blir 22 måneder når den lille kommer. Termin er 16/7. Kan vel si spiren satt på første forsøk, siden vi ikke hadde satt skikkelig i gang med prøvingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...