Gå til innhold

Dagmamma søkes Persaunet/Østbyen fra januar


Minx

Anbefalte innlegg

Er det noen supersnille dagmammer der ute mon tro?

 

Vi mangler barnehageplass fra januar 2015 til vår lille, søte jente som da vil være 11 måneder. Vi ønsker oss noen som kan passe på henne på ukedagene, aller helst i nærheten av Persaunet - selv om det ikke er noe krav. Du må være ikke-røyker og ha erfaring fra lignende arbeid evt. ha egne barn og gode referanser. Lønn diskuteres. Send meg en mail hvis dette høres interessant ut: [email protected]
 

Endret av Minx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen supersnille dagmammer der ute mon tro?

 

Vi mangler barnehageplass fra januar 2015 til vår lille, søte jente som da vil være 11 måneder. Vi ønsker oss noen som kan passe på henne på ukedagene, aller helst i nærheten av Persaunet - selv om det ikke er noe krav. Du må være ikke-røyker og ha erfaring fra lignende arbeid evt. ha egne barn og gode referanser. Lønn diskuteres. Send meg en mail hvis dette høres interessant ut: [email protected]

 

 

Hei du kan ringe meg 98088350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei

 

 

Jeg heter francisca og også jobber som au-pair jeg er 22år gammle jente som opprinnelig er fra Ghana men som nå bor på nødre molleberg i trondheim. Jeg passe på et barn han er 16 måneder jeg kan også passe på begge to.hvis du er interessant ta kontakt på mobil 45522405 eller e.post [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...