Gå til innhold

Symptomer


Fru B.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er sliten og trøtt, men lite kvalm. Har endel murringer nederst i magen som kommer og går, blir noen ganger småkvalm når det er som verst ellers fin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker i dag, har ikke noe særlig med symptomer enda, litt murring i magen og mer sliten/trøtt enn vanlig. Mener å huske det meste kom fra uke 6 sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også endel trøtt, utenom det har jeg så og si ingen symptomer.. Har mensenmurringer noen få ganger til dagen, men det kan ikke sammenlignes med de jeg hadde i uke 4.. Har ikke ømme pupper. Har dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRØTT TRØTT TRØTT TRØTT!!! Legger meg før kl 22. Da har jeg kanskje sovet på sofaen siden kl 19.. Ellers kjenner jeg et snev av kvalme hvis jeg er tørst eller sulten. Hadde masse mensmurringer, men det er nesten forsvunnet. Og så stikker det i puppene mine. Er ikke lenger så veldig behagelig å amme lenger.. Og tisser ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen symtomer enda, så for min del prøver jeg å få gjort mest mulig nå før uke 6-7. Prøver å være sosial og hjelpe til hos venner, kvalitetstid med barna, og trene, og ikke minst skolearbeid. For jeg er redd for at jeg kommer til å ligge som et slakt helt frem til jul. Og da trenger jeg hjelp og snille barn  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker att jeg er mye mer nevrotisk og redd for og miste enn det jeg var med mine andre to, klarer liksom ikke å nyte det! Så tullete å holde på sånn,men så vanskelig og la vær:) for trøste meg med ømme pupper og MYE gjesping(såååå trøtt) og det er vel ett tegn på att ting er bra med spiren og hormonene herjer!

 

Skal på ultralyd neste torsdag, er så spent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker att jeg er mye mer nevrotisk og redd for og miste enn det jeg var med mine andre to, klarer liksom ikke å nyte det! Så tullete å holde på sånn,men så vanskelig og la vær:) for trøste meg med ømme pupper og MYE gjesping(såååå trøtt) og det er vel ett tegn på att ting er bra med spiren og hormonene herjer!

 

Skal på ultralyd neste torsdag, er så spent:)

 

Jeg skjønner akkurat hva du mener. Dette er mitt første svangerskap og jeg bruker også endel tid på å bekymre meg. Er sikkert fordi det virker som at "alle" opplever SA/MA på slike forum som dette. Da er det viktig å minne seg selv på at de som opplever å miste, ofte samles på forum for å snakke om det. Flesteparten går det jo faktisk bra med! Og enda en liten oppmuntring: fra uke 6 er det bare 8% sjanse for å miste spiren.. Vi får heller nyten tiden med lite symptomer.. :)

Endret av alma90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Merker att jeg er mye mer nevrotisk og redd for og miste enn det jeg var med mine andre to, klarer liksom ikke å nyte det! Så tullete å holde på sånn,men så vanskelig og la vær:) for trøste meg med ømme pupper og MYE gjesping(såååå trøtt) og det er vel ett tegn på att ting er bra med spiren og hormonene herjer!

 

Skal på ultralyd neste torsdag, er så spent:)

 

Jeg skjønner akkurat hva du mener. Dette er mitt første svangerskap og jeg bruker også endel tid på å bekymre meg. Er sikkert fordi det virker som at "alle" opplever SA/MA på slike forum som dette. Da er det viktig å minne seg selv på at de som opplever å miste, ofte samles på forum for å snakke om det. Flesteparten går det jo faktisk bra med! Og enda en liten oppmuntring: fra uke 6 er det bare 8% sjanse for å miste spiren.. Vi får heller nyten tiden med lite symptomer.. :)

 

Fra fullgått uke 6 eller fra man går inn i uke 6? Endel nervøs jeg også, som du sier, virker jo omtrent som "alle" opplever det..  :mellow: 

Her kommer og går symptomene, men merker at murringene har roet seg litt... Nå føles som det skjer noe med puppene, for bhen begynner å føles trang, men er ikke dette litt tidlig?? Har også gått ned i vekt enda jeg spiser alt jeg kommer over... :huh:  Denne gravidkroppen gjør meg smårar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Merker att jeg er mye mer nevrotisk og redd for og miste enn det jeg var med mine andre to, klarer liksom ikke å nyte det! Så tullete å holde på sånn,men så vanskelig og la vær:) for trøste meg med ømme pupper og MYE gjesping(såååå trøtt) og det er vel ett tegn på att ting er bra med spiren og hormonene herjer!

 

Skal på ultralyd neste torsdag, er så spent:)

Jeg skjønner akkurat hva du mener. Dette er mitt første svangerskap og jeg bruker også endel tid på å bekymre meg. Er sikkert fordi det virker som at "alle" opplever SA/MA på slike forum som dette. Da er det viktig å minne seg selv på at de som opplever å miste, ofte samles på forum for å snakke om det. Flesteparten går det jo faktisk bra med! Og enda en liten oppmuntring: fra uke 6 er det bare 8% sjanse for å miste spiren.. Vi får heller nyten tiden med lite symptomer.. :)

Det er sant:) for bare satse på alt går bra! Er jo 5+3 idag, så bare noen dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har apper for å følge med på hvor langt dere er?;)

Vet jeg hadde siste mens. Den 25 september.

Testet positivt 29 oktober.

Har en app. Å der står det at jeg er 5. Uker. Å fosteret Er 3 uker. Men på en annen terminkalkulator fikk jeg opp 22 juli;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker "Gravid app". Veldig fornøyd med den. 

Du kan evt. finne en terminkalkulator på internett og plotte termindatoen direkte inn på appen du bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har apper for å følge med på hvor langt dere er?;)

Vet jeg hadde siste mens. Den 25 september.

Testet positivt 29 oktober.

Har en app. Å der står det at jeg er 5. Uker. Å fosteret Er 3 uker. Men på en annen terminkalkulator fikk jeg opp 22 juli;-p

Hvis du hadde siste mens 25 september så er terminen din rundt 5 juli, ikke 22 ;-) kan du ha bommet på datoen da du skrev inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Finner ut 5 jeg også;)

Vet ikke hva jeg gjorde galt på den kalkulatoren jeg nei!

Når har dere begynt å få symtomer? ;)

Murring i magen her. Men ikke noe annet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge mammanett sin uutregnigs app. Så Er termin 2 juli!!

Enste jeg vet er at siste dag med mensvar 27 eller 28 sept. Varer som regel 4 dager til meg..

Blir litt snål... ;) vis jeg er 6 uker ca nå. Så blir jeg 12 uker til jul!! Vært godt å kunne fortelle det til de nermeste da. Men vill bestille tidlig ul først;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...