Gå til innhold

Nettopp dødt og har lyst på en til🙈


cici83

Anbefalte innlegg

Jeg har nå en baby på 4 uker som er helt fantastisk 😍jeg har også en sønn på 2 år .. Mye å stå i om dagen med to tette små bleie barn. Men likevel drømmer jeg allerede om et barn til 🙈 tror og tenker at tre barn er mye mer styr og at man må tenke seg nøye om før man får tre.. Vet ikke om det stemmer. Men jeg håper vi om noen år har fått større hus og at barna har blitt bleiefri og blitt litt større slik at vi kan få

Et tredje barn.. Vi er jo begge foreldre i jobb så blir sikkert litt logistikk..

 

Noen flere som raskt drømmer om flere? Og er der noen med tre, fire el flere barn som kan si at det går greit med flere enn to ;) ? Ps vi har lite hjelp av familie da vi ikke har så mange rundt oss ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du bør redigere overskrifta. Du skremte livet av meg her;)

 

Jeg tror forskjellen er større fra ett til to barn, enn fra to til tre. Syns det ser veldig bra ut i de vennefamiliene vi har som har tre barn. Ungene lærer å ta hensyn og å dele. De er vant til at de ikke er i sentrum absolutt hele tida. Selv har jeg fått barn i flere omganger, så det blir vanskelig å sammenligne. Har to store og en liten og så venter vi en til. Men det blir mer to pluss to enn fire;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør redigere overskrifta. Du skremte livet av meg her;)

 

Jeg tror forskjellen er større fra ett til to barn, enn fra to til tre. Syns det ser veldig bra ut i de vennefamiliene vi har som har tre barn. Ungene lærer å ta hensyn og å dele. De er vant til at de ikke er i sentrum absolutt hele tida. Selv har jeg fått barn i flere omganger, så det blir vanskelig å sammenligne. Har to store og en liten og så venter vi en til. Men det blir mer to pluss to enn fire;)

Whæææ ja .. Men hvordan gjør jeg de?? Gud får skylde på ammetåka .. Skulle jo stå født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har nå en baby på 4 uker som er helt fantastisk jeg har også en sønn på 2 år .. Mye å stå i om dagen med to tette små bleie barn. Men likevel drømmer jeg allerede om et barn til tror og tenker at tre barn er mye mer styr og at man må tenke seg nøye om før man får tre.. Vet ikke om det stemmer. Men jeg håper vi om noen år har fått større hus og at barna har blitt bleiefri og blitt litt større slik at vi kan få

Et tredje barn.. Vi er jo begge foreldre i jobb så blir sikkert litt logistikk..

 

Noen flere som raskt drømmer om flere? Og er der noen med tre, fire el flere barn som kan si at det går greit med flere enn to ;) ? Ps vi har lite hjelp av familie da vi ikke har så mange rundt oss ..

 

Jeg er i 5. måned og allerede før vi begynte å prøve så hadde vi 5 navn klare! Må innrømme at jeg litt uti første trimester tenkte.. "Åh, nååå.. Jeg vet nå ikke helt hvis jeg skal ha det sånn her" men så gikk heldigvis utmattelsen og kvalmen over (med mindre jeg drikker vann på tom mage da..). Jeg har vel regulert meg littegrann men 3 er nok et minimum for oss :) Jeg har jo ikke fått min første en gang men jeg håper jo såklart alt går bra med fødsel og sånt og ja, jeg vil gjerne ha en til! Venter nok 2 år fra første til neste mann men JA drømmer om flere allerede!

 

Nyt motivasjonen og gleden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...