Gå til innhold

Stooor mage?


Snuskomrusk

Anbefalte innlegg

Jeg er bare to måneder på vei, men siste to ukene har jeg virkelig est ut over magen så nå ser jeg ut som om jeg er i allefall fire måneder på vei..

Dette er mitt andre barn, men tenker allikevel at magen kom fort og ble veldig svær. Jeg er nok fra før ikke super tynn, men har allikevel alltid hatt en markert midje, nå er det blitt en badeball :P Godt jeg har fortalt det på jobb allerede, for dette er det ikke mulig å skjule lenger ;)

Noen andre som har opplevd noe lignende? 

Endret av ˙·٠•●♥Zzoe♥●•٠·˙
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, her og.

Fikk forklart at det er hormonene som blåser opp tarmene. Livmoren er det jo ikke, for den ligger godt gjemt bak skambeinet. (Huff, liker ikke det ordet... Finnes det noe annet?)

Men ja, stoooor mage her og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her også, er ikke enkelt å skjule lengre så jeg er glad vi har fortalt :) sliter veldig med påkledning også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg som må ikle meg uniform på jobben. Hahaha, går rundt med buskeknappen åpen, og stor genser som dekker over. Kommer nok snart til å gå ut i svangerskapspermisjon, kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen! Er 10+1 i dag, og magen er oppblåst og buksene trange. Spesielt om kvelden ser jeg ganske feit ut! Midja mi forsvinner også, og i går gikk jeg til innkjøp av mammabukse. Trenger den kanskje ikke helt ennå, men merker at det er veldig godt å ha den tilgjengelig. Og den er så behagelig! 😊👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er den eneste :) Føler meg nesten litt innbilsk-gravid når magen popper frem og jeg "bare" er 8-9 uker på vei ;) Men kommer ikke utenom mammabuksene nå, heldigvis passer de fra forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...