Gå til innhold

Julefin 2014


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

:( Kjenner jeg har tatt meg vann over hodet... Vurderer sterkt å gi opp, eller endre målet. :( Har alt for liten motivasjon! Finner liksom ikke "min" ting, det som må til for at det skal funke for meg! Samboeren min har vært svært lite hjelpsom! Han har kjøpt trøste godis til meg, siden jeg har vært nedfor... Stakkars mann! Skjønner ikke at jeg er lei meg på grunn av vekten... Men, men, han mener jo godt, så da har jeg spist trøste godisen og vært super takknemlig! :s Godt var det i alle fall! Selv om samvittigheten gnager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Dette har heldigvis vært en bedre uke:-) Har dog spist et kakestykke og en liten bolle popcorn, men.. Kaka kunne jeg rett og slett ikke si nei til. Var på tante og kusine-treff, og da kan jeg ikke sitte der uten å ta noe.

 

Har sagt nei til kjeks på jobben, ikke spist noe sjokolade før en liten en i dag, og har trent 2 ganger:) Skal trene i morra og, men på kvelden skal vi ha fest her. Den første på over 1 år! Da blir det endel kalorier, sånn er det bare.

 

 

20.okt: 70,0 kg

31.okt: 69,2 kg (-0,8).

 

Ikke mye ned på 11 dager, men jeg tar det veeeeldig rolig.. Skal fortsette fremover i god driv mot jul nå:)

 

Målet mitt er visst 65,0 kg foreløpig. Håper jeg klarer det innen jul (-5 kg), så resten etter det. Målet er å føle meg mer bedre, mer energi og stramme opp. Trene styrke og kondisjon 2-3 ganger i uka.

 

God helg alle sammen!

Tenk at det bare er hodet som vil ha dette snopet, IKKE kroppen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey!

 

Rakk ikke trene i går, og i dag pleier jeg kroppen etter stor vennefesf her i går:) Er så dårlig. Ligger bare på sofaen, og her har jeg ligget i snart 4 timer ....:/bittelitt bedre nå, men det blir både lite mat og trim i dag. Har spist et kanelknekkebrød og dn focacciabit.

Pleier å bli fysen på kvelden, men vi får se. Pleier jo aldri å bli dårlig, og jeg drakk ikke sååå mye heller . Eller, det. Le vel en flaske vin tilsammen (rødt, hvitt og rosė), pluss to cidere. Ble kvelden kl 04, noe som seg selv kan gjøre at jeg blir dårlig..

 

Ja ja. Blir vel trim i morra;)

 

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis tatt renna fart og driti i alt som heter trening og sunt kosthold.. Blir så oppgitt over meg selv :( Skal prøve å planlegge uken litt sånn at jeg kan møte mandagen med en fast plan uten godis og drit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det dårlig på prosjekt "julefin". Vekta er på vei i feil retning, og jeg er sliten, trøtt, smådeppa og lite motivert om dagen... Skulle ønske det fantes en enkel løsning, så jeg ikke trenger gå sulten, holde meg unna sjokolade, kaker osv.. "Sukk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det dårlig på prosjekt "julefin". Vekta er på vei i feil retning, og jeg er sliten, trøtt, smådeppa og lite motivert om dagen... Skulle ønske det fantes en enkel løsning, så jeg ikke trenger gå sulten, holde meg unna sjokolade, kaker osv.. "Sukk"

:( Føler med deg! :( Jeg har tre bursdager og et familitreff foran meg før julefråtseriet setter inn... Ellers er det jo adventstiden også da, som innebærer mye tradisjontro baking og smaking, og kaffebesøk og middagsgjester.... Det er kaker og sjokolade overalt! :o:( Selv har jeg stagnert på vekten, selv om jeg har startet å trene også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her går det dårlig på prosjekt "julefin". Vekta er på vei i feil retning, og jeg er sliten, trøtt, smådeppa og lite motivert om dagen... Skulle ønske det fantes en enkel løsning, så jeg ikke trenger gå sulten, holde meg unna sjokolade, kaker osv.. "Sukk"

:( Føler med deg! :( Jeg har tre bursdager og et familitreff foran meg før julefråtseriet setter inn... Ellers er det jo adventstiden også da, som innebærer mye tradisjontro baking og smaking, og kaffebesøk og middagsgjester.... Det er kaker og sjokolade overalt! :o:( Selv har jeg stagnert på vekten, selv om jeg har startet å trene også...

Skulle ha begynt å trene litt jeg også, stagnering er kjedelig, men bedre enn at vekta går opp. Jeg har også tre bursdagsfeiringer nå i november, og er litt for glad i kake. Ser ut som jeg må slå fra meg "julefin", og heller prøve å holde vekta sånn noenlunde til etter jul, og satse på "sommerfin" istedet ;). Flink du er som har startet trening da, kanskje du går inn noen cm selv om det ikke synes på vekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det dårlig på prosjekt "julefin". Vekta er på vei i feil retning, og jeg er sliten, trøtt, smådeppa og lite motivert om dagen... Skulle ønske det fantes en enkel løsning, så jeg ikke trenger gå sulten, holde meg unna sjokolade, kaker osv.. "Sukk"

Enig..:/ Her får det også feil vei og jeg er så trøtt, sliten og lite motivert om dagen.. Litt mye på jobb, skal ha 3 foreldresamtaler før seinvakt i morra, så det blir en lang dag. Lik dag i dag, men bare én samtale ( var på jobb 2 t før vakta starta).

Spiser helt feil.. Mange greie måltider, men kunne nok hatt litt bedre pålegg som egg, cottagr Cheese og kokt skinke. Istedet blir det spekeskinke, ost, danskepølse, salami, banan osv.. Bah..

 

Jeg bikka 70 her om dagen.. 70,4.. Går ikke an. Det er virkelig ikke meg. Da jeg gifta meg for 6 år siden lå jeg på 61-62, og det var en nydelig følelse! Vil dit igjen, hvertfall ca 63.

Vurderer å melde meg på Grete Roede etter jul(ingen kurs som passe tidsmessig før jul). Har gått på et minikurs på 4 uker før, og da gikk jeg ned 3,5 kg. Var ikke altfor vanskelig heller, var bare så kjedelig å tenke så mye hele tida, veie og passe kalorier. Så jeg slappe litt vell av da jeg hadde siste dag :P

 

Nok om meg.

Ønsker dere en god helg! Skal på venninnetreff med middag, dressert og vin på lørdag. Skal til og med overnatte!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

66kg, 160cm. Nådd et vektplatå som jeg har vært på i en måned nå. Planen er egentlig bare det å ikke gå opp i vekt, og forsøke å nå 65kg.Har i år gått ned totalt 22kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...