Gå til innhold

Hvordan går det med dere jenter?


Mamma2011

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Magen komt? Kvalmen forsvunnet? Fortalt nyheten til venner og familie?

Her går det egentlig veldig greit. Var på første kontroll denne uka. Fikk tatt prøver, sendt henvisning til UL og prøvde å finne hjertelyden uten hell. Kvalmen kommer og går. Andre dager verre en andre. Endten uvell eller hengende over doskåla. Har ikke fortalt det til noen andre en ei venninne enda. Akkurat der sliter jeg veldig. Er så redd for at jeg ikke er gravid :P Halloooo, jeg blir gal av meg selv. Jeg er så mye kvalm men likevel klarer jeg ikke å slå meg til ro med at dette går bra. Tenk om jeg bare innbiller meg alt :P Ja, jeg er kanskje rar. Men det er slitsomt. Har prøvd å få bestilt ul privat, men det er ikke lett å få time. Men må vell bare prøve å slappe av og innse at jeg ER gravid og at dette går BRA denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei 😊 Her er kvalmen sporløst forsvunnet. Nesten som jeg blir litt bekymret 😜 Haha, man kan bli gal av å være gravid og alle bekymringer som følger med. Jeg er nå 13 uker og skal på tidlig ul på fredag. Huff, kvir meg litt! Men må tenke positivt! 😃 Vi reiser til syden om en uke! Det gleder jeg meg masse til. Men kvir meg litt til flyturen da bekkenet allerede har begynt å svikte, og en 3åring på fly i 5,5 time blir jo "spennende" hihi 😜 Men det er jo verdt det når vi ligger på solsengen og nyter solen 😃

Her har vi delt nyheten med omtrent alle vi vil dele nyheten med 😊 Hadde ikkd kunnet skjult noe uansett da magen virkelig tyyter ut!

Endret av ♥ Min engel ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt fint. Fortsatt litt kvalm og trøtt, men ikke verre enn at dagene går :)

Var på tidlig ul i går, termin ble satt to dager fram og den lille var livlig og helt fin og frisk. Veldig betryggende.

Har fått time til oul i slutten av neste mnd og gleder meg veldig til det.

 

Nesten alle vi vil fortelle det til har fått vite det :) Gjenstår bare å fortelle det på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kvalmen nesten helt borte, så det er litt deilig :) magen har begynt å komme, men prøver å skjule det på jobb med litt lange topper/gensere som er litt romslige. Har fortalt det til venner og familie, men ikke på jobb. Skulle egentlig fortelle det til sjefen idag, men så har jeg blitt syk og er hjemme. Skal på OUL om ca 2,5 uke, det gleder vi oss til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kvalmen så og si helt forsvunnet, noe som er helt fantastisk!!! Er i uke 16+1 nå. Hadde Hyperemesis forrige svangerskap og spydde daglig til uke 24 sist gang, var daglig kjempekvalm til uke 36 så det var utrolig heavy..Overkuddet er tilbake og jeg føler meg i grunn ganske bra. Har vært hos JM og har fått høre hjertelyden, var også på privat UL og fikk sett litt på mini i uke 14. Har ordinær UL om et par uker, så det blir spennende!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...