GĂ„ til innhold

Fb gruppe


snuppo

Anbefalte innlegg

Bli med ja?!!!! 😃 send me navn pĂ„ brev, sĂ„ slett e venneforespĂžrseln etterpĂ„. SĂ„ slipper jeg Ă„ ha 10 talls folk jeg ikke kjenner pĂ„ sia mi 😂 gruppa er hemmelig

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Meld dere inn i Facebookgruppen folkens send navnet deres pÄ personlig melding til snuppo sÄ legger hun dere til!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Den er lukka og hemmelig, sÄ gÄr ikke an Ä sÞke den opp, er ikke alle som har fortalt det enda og vil at det ikke skal vises... :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Den forblir hemmelig ogsĂ„, ingen skal se hva vi skriver der 😀👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Hvis den bare er lukke kan vennene dine se at du er medlem, for noen av oss vil dette vÊre jevngodt med Ä fortelle familie og venner om graviditeten pÄ face....  :P

Noe jeg ihvertfall ikke vil  :huh:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jaaaa, men jeg mener jo etterhvert da, om vi bikker 6 mnd sÄ er nok katta ut av sekken uansett! ;)

Tenker at ikke alle har noen som kan legge seg til i en gruppe de ikke vet om, sÄ nÄr vi har godt passert fortelle-tiden sÄ hadde det vÊrt fint om den var lukka og ikke hemmelig :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er nok veldig med pÄ en FB-gruppe etter ordinÊr UL (selv om jeg forstÄr at den er lukket og hemmelig)

Men fÞr den tid hÄper jeg det er mulig og kunne skravle her inne pÄ BIM-gruppen..!?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HĂ„per jeg har lagt til alle som har spurt 😀 gikk litt i surr her 😜 du er velkommen i gruppa nĂ„r du vil

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 1 mĂ„ned senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg har termin 1. juni, men antar at den lille kommer fÞr :P SÄ tenkte melde meg inn her ogsÄ! :-)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...