Gå til innhold

Ny her


Christine12bergen

Anbefalte innlegg

Hei dere ! Da havnet jeg her og :) Snart ni uker på vei og kjempe spent !(litt redd og) Lurer på , finnes det grupper på Facebook og ? April/mai 2015?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Christine! Så koselig, velkommen hit! Ni uker på vei, da er du 1,5 til to uker foran meg. :) Jeg synes tiden snegler seg fremover... Er også kjempespent, glad, redd og alt mulig på en gang. Men veldig koselig er det, jo! Jeg vet ikke om det finnes noe på facebook, har ikke sjekket... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :) jeg har ikke funnet noen gruppe på facebook. Tenkte jeg skulle ordne en men pcn min tok kveld og det var ikke så enkelt på mobilen. Hvordan er formen din da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo termin samme dag som meg ser jeg :)

Og meg  :jepp:

 

Jeg har heller ikke funnet noe på facebook, men jeg er litt forsiktig der inne, da det ikke er så mange som vet at jeg er gravid enda..... Hadde vært så kipt om det var måten vi avslørte det til foreldre og søsken på  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk alle !Så kjekt med svar :)) litt treig innpå her , prøver å finne ut av forumet :P Ja jeg er helt enig , vil ikke avsløre noe der jeg heller enda :) Går å tripper til ivettfall uke 11-12 med å fortelle :) Uttolig kjekt med sånne forum som dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen :) jeg har ikke funnet noen gruppe på facebook. Tenkte jeg skulle ordne en men pcn min tok kveld og det var ikke så enkelt på mobilen. Hvordan er formen din da ?

Tusen takk :) Ja det hadde jo vært helt konge :) Jeg er med ! :P Formen akkurat nå er helt fin faktisk , men har vært konstant kvalm fra morgen til kveld og så trøtt og uten energi jeg har sovet omtrent hele dagen 😁 :s

Vært noe deprimert og nedstemt men det kommer og går . Hvordan er din form ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo termin samme dag som meg ser jeg :)

Hehe så gøy :) kjekt med mai barn da ! Første graviditeten din og eller ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send personlig melding til snuppo så legger hun dere til i en hemmelig gruppe på Facebook som heter maibarna 2015 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...