Gå til innhold

Noen gravide fra Oslo her?


Tay88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er gravid og er fra Oslo. Bor på Sagene og har termin 1 april 2015. 16 uker i morgen. Tydelig kul på magen :heiajente:  Venter mitt første barn og er 30 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann. Jeg er også med på treff hvis det blir noe. Gravid for andre gang med termin i juni. Har fra før en sønn født i 2012. Bor i bydel sagene og er 31 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 28 år venter mitt 3 barn i juni. Har fra før av to tvillingjenter på 6år. Bor på østkanten av Oslo. Blir gjerne med og møtes, hvis det blir noe? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber 100 % under uken, så passer best for meg og møtes en dag i helgen. Så er bare og komme med innspill når det passer for dere så er jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 24, venter min første i juli neste år - så fortsatt tidlig for min del.. Men et treff hadde vært koselig uansett.. Jobber skift med uforutsigbar timeplan - så for meg er det nok best å bare henge meg på den dagen/tiden som passer for flest, dersom den også passer for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at vi prøver å få frem et treff Lørdag eller søndag, gjerne på formiddagen sånn rundt 11. Da kan vi møtes for en kaffe/te og gå en tur eller no. Dette passer for meg en av de 3 førstkommende helgene. Kan jo kjøre et nytt treff etter nyttår hvis ikke alle kan nå fremover før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det låter väl som en bra ide! Jag kan lördag eller söndag nästa helg. Om det är fler som kan då? :)

Skjønner at mange er opptatt fremover, men jeg møter deg gjerne for en liten prat før jul @Amandelia .

Kan jo alltids ta en ny runde i januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg blir gjerne med på treff. Ser at jeg er yngst her :P Er 21 år, venter første 13. februar og bor sør-øst i Oslo. Jeg kan stort sett alle helgene før jul om det ikke er på kveldene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg lørdag 13.desember kl 12 f.eks på Espresso House nederst i Hegdehaugsveien/Parkveien? Der er det ganske god plass, så tipper vi kan klare å få bord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har kjempelyst til å bli kjent med andre kommende mødre i Oslo. Er førstegangsfødende med termin 20. desember:). Jeg kommer om formen er bra og ikke er midt i fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!! Jeg møter opp der 13 desember! Gleder meg! Har ingen i vennegjengen som er gravide og ser frem til å snakke med noen likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, gravid surrete som jeg er så kom jeg akkurat på at jeg er i Kristiansand den lørdagen (også mitt forslag og alt...haha). Dere andre kan ikke tilfeldigvis på søndag 14.des rundt de tider, eller senere? Hvis ikke så får jeg bare joine dere en annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...