Gå til innhold

Magen er komt!


 ♥ Min engel ♥

Anbefalte innlegg

Nå er det umulig å gjemme magen. Alle buksene (dongeri) kan jeg glemme å få på. Så de kan jeg pakke vekk nå. Frem med gravidbuksene 😊 Delte gravid nyheten med min søster i går og hun bare " eg visste det, så det på magen din" 😜 Dette er nå mitt 2.svangerskap og jeg merker at livmoren har poppet opp den siste uken. Jeg har lagt på meg en del og pga mye mat (må spise ofte pga kvalme). Men er tydelig at det ikke bare er fleskemage, men kanskje en god blanding av det og gravidmage 😜 hehe.. Er nå 9+5. Forrige svangerskap fikk jeg mage i uke 13-14. Flere der ute som ikke kan skjule mangen lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan skjule magen, men da må jeg gå med vie klær og i tillegg konsentrere meg med å gå straaaak og rett i ryggen, samt suge den litt inn :P Vanskeligst om kveldene. Er 10+2 ca. Får på meg buksene enda, men de strammer godt siden de er litt høye på livet. Tror det blir vanskelig å skjule det helt til uke 14 som er planen... I uke 20 forrige svangerskap kan sammenlignes med magen i uke 10 nå... 
Er mer tjukkfeit enda da, for å si det sånn. Er ikke sånn typisk fin kul. Eller, egentlig alt etter hva jeg har på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstejenta kommenterte magen min for 4-5 dager siden, "mamma du har sånn mage....."hva mener du med sånn mage?"svarte jeg. Hun vet det ikke enda. "Sånn baby i magen mage...." Var da 11+4 tror jeg. Er 12+2 idag, forteller det idag tror jeg :) dette er nr 3. Har brukt litt vide topper/bluser så ingen andre har sett det. Eldstejenta så meg da jeg skiftet, hehe. Er på ferie nå, og er borte i 2 uker. Tror jeg kommer til å fortelle jobben dette når vi er tilbake....og våre foreldre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på hennes og prøvde gravidbukser i går xD mest for å finne rett størrelse, tenker å bestille på nettet etter hvert. Men fikk med meg en tights for gravide, de jeg har strammer så ille rett under navelen, er mest fordi jeg er så sinnsykt oppblåst, men er jo litt gøy å da:) er 10+3 i dag, så tiden går dere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dette sv.skapet skal jeg være flinkere å ta jevnlige magebilder. Trist at jeg ikke har så mange magebilder fra forrige svangerskap. Er nok mest sannsynnlig siste gang dette her, så må være flinkere å dokumentere så vi har noe å se tilbake på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å vokse ut av mine vanlige jeans for flere uker siden, og har levd i tights den siste tiden. krøp til korset og gikk til innkjøp av gravidbukser og tights nå i helgen. ikke noe vits å gå i ting som får en til å føle seg uggen.
men det er veldig gøy å se og føle magen vokse. vi har ikke vært på UL enda, eller hørt hjertelyd - så det er magen som gjør det hele virkelig per nå ;) må si at I'm lovin' to flunt the bump  :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok dette idag 😃 føler det er en liten baby mage, hva synes dere? 😃

Absolutt en babymage 😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

14+3 i dag og det er absolutt tjukkasmave på gang. Jeg skal på død å liv ikke fortelle noen om det før 15 uker, men nå er det liksom ingen tvil om at det er noe der inne. Tredjegangs gravid, aaldri opplevd at maven kommer så fort før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...