Gå til innhold

BIM-treff torsdag 25. september kl. 1900


soltun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig funker hver hverdag for meg siden jobben er ferdig senest halv5. Bare vi skulle ha møte den 25. Som ikke er alt for ofte, så det var jo typisk :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut for at vi bare er to som har anledning... Hva med fk. søndag eller mandag? Men jeg møter gjerne deg Christinnot på torsdag! Gjør ikke meg noe at vi bare er to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Ikke meg heller, bare kos det :) Søndag og mandag passer fint for meg også, får vi med oss ingaapinga da?? :)

Skal vi møtes på en eller annen kafe torsdag da? Evt hvilket tidspunkt passer? Jeg er ferdig på jobb ca 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig på jobb ca 15.15, men jobber i barnehage så vet aldri om det drøyer ut - spesielt siden det er midt i hentetiden og mange foreldre som ønsker å høre om hvordan dagen har vært :)

Men eventuelt 18-19 tiden på en kafe? Jeg er kjempe dårlig på valg av plasser vi kan treffest, studert i Kristiansand noen år så jeg har ikke helt komt inn igjen i hvilke plasser som er her i Stavanger.

 

Tenker det ikke kan bli for sent heller siden vi skal på jobb igjen dagen etter, og det fort kan bli at vi sitter der en stund. Mye å snakke om! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...