Gå til innhold

Endelig ordentlig OUL!


MilleMarmelade

Anbefalte innlegg

Idag var det min tur igjen, og jm var kjempehyggelig og forklarte masse! Alt så ut til å være bra, men han (er overbevist om at det er gutt ;)) var ikke helt samarbeidsvillig i dag heller. :P Men jm beklaga iallefall at hun rota masse rundt nedi bekkenet, imotsetning til den forrige som bare dura i vei, mye hardere. Eneste dumme er at termin ble flytta TO uker, så nå er jeg i februargjengen. Kommer til å følge med dere uansett da, og nå kan jeg jo være "først" i gruppa istedet for milevis bak alle andre her inne :) Og i uke 24 får jeg en ny kikk på lille! :)

Venninnen min som var med i dag, la også merke til det meget treffende etternavnet til jm; Verpe! Tommelopp for henne!

Endret av mortilknerten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så bra at du endelig fikk en ultralyd som var ålreit :) jeg var også overbevist om gutt, noe jeg hadde rett i - rart det der. Mange sier at det er lett og at man har flaks når man er overbevist, siden det er 50/50. Men den følelsen er ikke noe man gjetter frem altså :) lykke til! Du får ikke forlate oss helt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...