Gå til innhold

Ønsker å bli kjent med andre vordende vintermødre :)


Vinterbaby-2015

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er relativt ny i Tromsø og kjenner ingen med baby eller som skal ha baby. Er selv 32 år og jobber som sykepleier. Dette er en IVF-baby og vi var utrolig heldige og fikk full klaff på første forsøk!

Har fått bekkenløsning og er endel sykemeldt, derfor er jeg ganske fleksibel. Kan dra på cafe, ha "syklubb", lage felles sunn middag eller lignende...Kan dog ikke gå lange turer...

 

Hadde vært artig å få svar  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

æ e gjærne med på å træffes! Har en 2013-baby fra før, og va på masse gravidtræff, og barseltræff i permisjonstia. Syns det va utrulig koselig :) Æ e også delvis sykemeldt, så e også forholdsvis fleksibel -ihværtfall på dagtid. Kan jo starte med et kafètræff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

æ e gjærne med på å træffes! Har en 2013-baby fra før, og va på masse gravidtræff, og barseltræff i permisjonstia. Syns det va utrulig koselig :) Æ e også delvis sykemeldt, så e også forholdsvis fleksibel -ihværtfall på dagtid. Kan jo starte med et kafètræff?

 

Så artig da!:) Er ny her men sender deg en personlig melding om jeg får til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal ha barn i vinter, hadde vært hyggelig å møtt andre. Noen som vet om det er opprettet en Facebook-gruppe? Har vært mange slike grupper har jeg sett :) Koselig å kunne samle så mange som mulig! Førstegangs her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal ha barn i vinter, hadde vært hyggelig å møtt andre. Noen som vet om det er opprettet en Facebook-gruppe? Har vært mange slike grupper har jeg sett :) Koselig å kunne samle så mange som mulig! Førstegangs her!

Æ trur ikkje det e oppretta no FB gruppe enda. Kunne ihværtfall ikkje finne no gruppe da æ leita førr ca ei uka sia. Hadde vært vældig greit med ei sånn gruppa ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal ha barn i vinter, hadde vært hyggelig å møtt andre. Noen som vet om det er opprettet en Facebook-gruppe? Har vært mange slike grupper har jeg sett :) Koselig å kunne samle så mange som mulig! Førstegangs her!

 

Heia, så artig at du go vil være med! :) Har ikke FB jeg, men kan invitere deg inn til meldingene til min.lille go meg tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia. Når i vinter har dere termin? Jeg har i slutten av februar. Kjenner heller ikke så mange her i Tromsø

 

Har i starten av februar.. Vet ikke med de to andre her? Februarhjerte har sikkert også i februar da vil jeg tippe ;) Men vet ikke med min.lille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere om det er laget en Facebook gruppe for 2015 baby

 

Ok, har ikke facebook jeg, derfor jeg åpna innlegget her istedet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...