Gå til innhold

Maibaby <3


Vårbarn ❤️

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testa positivt i dag, og i følge min sykluslengde har jeg termin 12 mai, og vis man skal bruke 28 dagers syklusen som legene stort sett bruker, så blir det 14 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, må vel henge meg på her. Fikk positiv test på fredag :) nr.2 på vei :)

Hvilken terminkalkulator bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis alt går bra får vi en liten skatt i mai! :) Det vil bli vår første. Er ikke helt sikker på termindato fordi syklusen tullet litt forrige gang. Vet ikke helt når eggløsning var. Så alt mellom 11. og 19. mai! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da var jeg visst her igjen da. Totalt uventet, og veldig overraskende! Termin aner jeg ikke, for ammer nr 2 fremdeles, men får opp alt mellom 13. mai til 22. mai.

Her blir det 3 tette, har ei på 3, en på 9 mnd, og nå denne som ventes i mai. Guri malla, så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som er trette? Er så utrolig sliten, sover 8-9 timer om natten og gjerne 2 ganger til ila dagen. Kunne lett sovet mer hadde jeg hatt mulighet. 8 timer på jobb er en prøvelse, kunne lagt meg ned på gulvet og sovnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som er trette? Er så utrolig sliten, sover 8-9 timer om natten og gjerne 2 ganger til ila dagen. Kunne lett sovet mer hadde jeg hatt mulighet. 8 timer på jobb er en prøvelse, kunne lagt meg ned på gulvet og sovnet!

Jeg begynner å merke trøttheten, ja. Nå er jeg så heldig at jeg fremdeles går hjemme i permisjon med nr 2, så jeg har muligheten til å sove litt på dagtid når han sover. Jeg har vært trøtt som en dupp med begge storesøsknene, så vet hva som venter meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...