Gå til innhold

Mammaklær


Ringfinger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte med det for en par uker siden. Er 12 uker nå.. Dette for å unngå å bli kvalm av for stramme klær :) hm har noen greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to på Hm i dag.. Heh, er 12+ og tenker på å kanskje ha de nå, for blir også kvalm om det strammer, og tør ikke gå med vanlige jeans og savner det såååå hehe:p måtte bare høre om det bare er meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mamma og søstra mi lo bare av det :P Søstra mi hadde visst hatt Samme bukse og sa at jeg aldri kom til å gi slipp på den..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 10+4, går kun i treningstights eller leggings. De stramme buksene får jeg ikke på meg, er så oppblåst. Men synes det er litt tidlig med mammaklær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke gå i vanlige bukser mer. Er 10+5 nå. De siste 3 ukene har jeg bare brukt bukser som ikke strammer over magen fordi jeg blir så uvel:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13 + nå og har gått med det et par dager, etter hele sommeren i kun tights og shorts var det fantastisk å gå i dongribukser igjen må jeg si.. Ja var riktignok mammabukse men har ikke turt å gå med vanlig dongribuksene mine, redd for at noe skal skje om det strammer med de på.. Så da måtte det kun bli en ting da:p

 

Sant sant, er ingen som ser du har de på, men jeg syntes de er veldig lave i livet, det er jo derfor de er mammabukser så føler jeg må ha en lang t skjorte/topp under så de ikke ser dette:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hivd meg på mammabuksene jeg også. Lave i livet ja! Men det må de vel være når magen blir større. Utrolig behagelige...skummelt med tanke på de ekstra kiloene man ikke merker har lagt seg på både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg "treggings" på HM som var helt sorte med et slags strikk i livet for 2 uker siden, har ikke hatt på meg annen bukse etter jeg kjøpte den ;) Er 11+4 i dag og har hatt så utrolig oppblåst mage! Alle jeans og bukser passer fortsatt, men jeg synes det er så ubehagelig at de "klemmer" mot magen... Gidder ikke gå og ha det ubehagelig. Etter UL på torsdag (hvis det går bra vel og merke) skal jeg kjøpe flere sånne "treggings" med stikk i livet! Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klemte på meg en dongeribukse idag, jeez jeg måtte åpne smekken! Har ikke noe mammabukse så jeg bor i joggebukser fremover til jeg får lønn den 20'ende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mine vanlige bukser er lagt bort. Passer, men stramme og meget ubehagelige. Mammabukser er herlig. Har shoppe noen flere på la redoute. Noen som har shoppe der og vet hvordan kvaliteten er?

 

Var innom ebay en tur også..kjøpte en mammatopp til 100 kr og en til 50. Blir spennende å se hva som dukker opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte kun en mammabukse med dattera mi, ellers brukte jeg de gamle low waist buksene mine og leggings. Tror det blir værre denne gangen 😂 buksene jeg har fra før er ikke low waist og dessuten begynner vanlige bukser å bli trange rundt hofter og lår 😳 og magen er større denne gangen så må nok ha noen mammatopper også. Med dårlig råd nå så lever jeg på arva gensere fra mamma hahaha (graviditeten er ikke offisiell på jobben ennå så må skjule) 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...